Пропустити навігацію

Оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України в І півріччі 2023 року прийняли близько 350 тисяч дзвінків

Упродовж січня-червня 2023 року до Контакт-центру Фонду надійшло близько 350 тисяч звернень. За день, в середньому, консультанти опрацьовували понад 2 тисячі дзвінків. Загальна тривалість дзвінків, що були оброблені операторами протягом І півріччя 2023 року, склала 20 тисяч годин.

Основні питання, які цікавили додзвонювачів:

  • індексація пенсій;
  • проведення перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам;
  • порядок призначення і виплати житлових субсидій та пільг;
  • здійснення страхових виплат;
  • подання роботодавцями заяв-розрахунків для формування лікарняних через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
  • умови призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
  • виплата допомоги на поховання;
  • можливість дистанційно подати документи для призначення та перерахунку пенсій;
  • е-лікарняні та е-трудові.

 

Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів Києва (20,8%), Дніпропетровської (11,1%), Харківської (10,4%), Київської (5,2%), Полтавської (4,8%), Одеської (4,6%), Львівської (4,2%), Донецької (4,0%) та Запорізької (3,9%) областей.

 

Нагадаємо, оператори Контакт-центру надають консультації:

з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,

у суботу – з 8:00 до 14:00,

неділя – вихідний.

 

Номери телефонів Контакт-центру:

0-800-503-753

044-281-08-70

044-281-08-71

 2023 06 16 16.21.59 1024x576

background Layer 1