Пропустити навігацію

Як внести зміни в особисті дані на вебпорталі е-послуг Пенсійного фонду України?

Якщо в своєму особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України застрахована особа виявила неактуальні чи неправильні відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, прізвищі тощо), можна звернутися до Фонду, щоб виправити/актуалізувати інформацію. Як це зробити?

 Алгоритм дій

  1. Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) з допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

0oekt 1024x444

  1. В лівому боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” оберіть пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі — Анкета).

    1. 1

 

  1. Заповніть екранну форму Анкети. 

    2 1 1024x421

 

  1. Поставте позначку в чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”.

 

3kt 1024x81

 

  1. Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні/правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).

    4proekt 1024x426

 

  1. Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль.  Натисніть кнопку “Підписати та відправити до ПФУ”.  Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”.

    5 1 1024x433

 

6. Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”. Після того, як фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”.

6 1 1024x530

background Layer 1