Пропустити навігацію

Оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України за 9 місяців 2023 року прийняли близько 525 тисяч дзвінків

Упродовж січня-вересня 2023 року до Контакт-центру Пенсійного фонду України надійшло близько 525,7 тис. звернень.

За день, в середньому, консультанти опрацьовували понад 2,4 тисячі дзвінків. Загальна тривалість дзвінків, що були оброблені операторами протягом 9 місяців 2023 року, склала 30 тис. 257 годин.

Основні питання, які цікавили додзвонювачів:

  • порядок призначення і виплати житлових субсидій та пільг;
  • умови призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
  • умови проведення масових та індивідуальних перерахунків пенсій;
  • здійснення страхових виплат;
  • користування особистим кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
  • подання роботодавцями заяв-розрахунків для фінансування лікарняних;
  • призначення щомісячної компенсаційної виплати особам, які досягли 70-ти, 75-ти і 80-річного віку;
  • порядок оформлення пенсійного посвідчення;
  • виплата допомоги на поховання;
  • оформлення е-лікарняних та е-трудових;
  • графік роботи сервісних центрів та відділів обслуговування громадян.

 

Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від мешканців м. Києва (21,2% загальної кількості звернень до Контакт-центру), Дніпропетровської (11,1%), Харківської (9,8%), Полтавської (5,4%), Київської (5,1%), Одеської 4,7%), Львівської (4,3%), Запорізької (4,1%) та Донецької (3,7%) областей.

 

Нагадаємо, оператори Контакт-центру надають консультації:

з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,

у суботу – з 8:00 до 14:00,

неділя – вихідний.

 

Номери телефонів Контакт-центру:

0-800-503-753

044-281-08-70

044-281-08-71

 

piktochart 61972900 1024x576

background Layer 1