Оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України за 9 місяців 2023 року прийняли близько 525 тисяч дзвінків
Упродовж січня-вересня 2023 року до Контакт-центру Пенсійного фонду України надійшло близько 525,7 тис. звернень.
За день, в середньому, консультанти опрацьовували понад 2,4 тисячі дзвінків. Загальна тривалість дзвінків, що були оброблені операторами протягом 9 місяців 2023 року, склала 30 тис. 257 годин.
Основні питання, які цікавили додзвонювачів:
- порядок призначення і виплати житлових субсидій та пільг;
- умови призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
- умови проведення масових та індивідуальних перерахунків пенсій;
- здійснення страхових виплат;
- користування особистим кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
- подання роботодавцями заяв-розрахунків для фінансування лікарняних;
- призначення щомісячної компенсаційної виплати особам, які досягли 70-ти, 75-ти і 80-річного віку;
- порядок оформлення пенсійного посвідчення;
- виплата допомоги на поховання;
- оформлення е-лікарняних та е-трудових;
- графік роботи сервісних центрів та відділів обслуговування громадян.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від мешканців м. Києва (21,2% загальної кількості звернень до Контакт-центру), Дніпропетровської (11,1%), Харківської (9,8%), Полтавської (5,4%), Київської (5,1%), Одеської 4,7%), Львівської (4,3%), Запорізької (4,1%) та Донецької (3,7%) областей.
Нагадаємо, оператори Контакт-центру надають консультації:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру:
0-800-503-753
044-281-08-70
044-281-08-71