У жовтні до Контакт-центру Пенсійного фонду України надійшло понад 56 тисяч звернень громадян
Упродовж жовтня 2023 року консультантами Контакт-центру Фонду було опрацьовано 56 027 дзвінків.
Здебільшого людей, які зверталися до Контакт-центру, цікавили питання:
- порядку призначення та виплати житлових субсидій і пільг;
- здійснення страхових виплат;
- подання роботодавцями через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України заяв-розрахунків для оплати лікарняних;
- виплати ветеранам війни разової грошової допомоги до Дня Незалежності України;
- виплат додаткової грошової допомоги від Всесвітньої продовольчої програми ООН;
- умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
- порядку проходження ідентифікації;
- виплати допомоги на поховання;
- дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
- порядку призначення пенсій по інвалідності;
- оформлення пенсійних посвідчень внутрішньо переміщеним особам;
- оформлення е-лікарняних та е-трудових;
- графіку роботи сервісних центрів та відділів обслуговування громадян.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від мешканців м. Києва (21,6% загальної кількості звернень до Контакт-центру), Дніпропетровської (11,6%), Харківської (8,9%), Київської (5,9%), Полтавської (5,4%), Одеської (4,9%), Запорізької (4,2%), Львівської (3,7%), Донецької (3,5%).
Нагадаємо, оператори Контакт-центру надають консультації:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру:
