Пропустити навігацію

У листопаді оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України надали понад 73 тисячі консультацій

Упродовж листопада 2023 року консультантами Контакт-центру Фонду опрацьовано 73 115 дзвінків. 

Здебільшого, людей, які зверталися до Контакт-центру, цікавили питання:

  • порядку призначення та виплати житлових субсидій і пільг;
  • додаткової підтримки на придбання твердого пічного побутового палива;
  • здійснення страхових виплат;
  • порядку проходження ідентифікації пенсіонерів, у тому числі за допомогою відеоконференцзв’язку;
  • подання роботодавцями через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України заяв-розрахунків для оплати лікарняних та повідомлень про виплату отриманих коштів застрахованим особам;
  • умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану; 
  • оформлення пенсійних посвідчень;
  • виплати допомоги на поховання;
  • порядку дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
  • продовження виплати пенсії по інвалідності в умовах воєнного стану;
  • оформлення е-лікарняних та е-трудових;
  • графіків роботи сервісних центрів головних управлінь.

Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від мешканців м. Києва (18,9% загальної кількості звернень до Контакт-центру), Дніпропетровської (11,3%), Харківської (9,3%), Київської (6,3%), Полтавської (5,7%), Одеської (4,1%), Запорізької (4,0%), Донецької (3,7%), Львівської (3,3%), Чернігівської (3,0%) областей. Водночас в листопаді 3,3% звернень надійшло з-за кордону.

Нагадаємо, оператори Контакт-центру надають консультації:

з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,

у суботу – з 8:00 до 14:00,

неділя – вихідний.

Номери телефонів Контакт-центру:

0-800-503-753

044-281-08-70

044-281-08-71

 

387770853 715097100661506 302080626271314526 n

background Layer 1