У листопаді оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України надали понад 73 тисячі консультацій
Упродовж листопада 2023 року консультантами Контакт-центру Фонду опрацьовано 73 115 дзвінків.
Здебільшого, людей, які зверталися до Контакт-центру, цікавили питання:
- порядку призначення та виплати житлових субсидій і пільг;
- додаткової підтримки на придбання твердого пічного побутового палива;
- здійснення страхових виплат;
- порядку проходження ідентифікації пенсіонерів, у тому числі за допомогою відеоконференцзв’язку;
- подання роботодавцями через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України заяв-розрахунків для оплати лікарняних та повідомлень про виплату отриманих коштів застрахованим особам;
- умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
- оформлення пенсійних посвідчень;
- виплати допомоги на поховання;
- порядку дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
- продовження виплати пенсії по інвалідності в умовах воєнного стану;
- оформлення е-лікарняних та е-трудових;
- графіків роботи сервісних центрів головних управлінь.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від мешканців м. Києва (18,9% загальної кількості звернень до Контакт-центру), Дніпропетровської (11,3%), Харківської (9,3%), Київської (6,3%), Полтавської (5,7%), Одеської (4,1%), Запорізької (4,0%), Донецької (3,7%), Львівської (3,3%), Чернігівської (3,0%) областей. Водночас в листопаді 3,3% звернень надійшло з-за кордону.
Нагадаємо, оператори Контакт-центру надають консультації:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру: