Пропустити навігацію

Типова інформаційна картка послуги у сфері пенсійного забезпечення з виплати недоодержаної пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом Пенсійного фонду України

від 23.07.2021  № 102

 

ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

послуги у сфері пенсійного забезпечення з виплати недоодержаної пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”

________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання послуги

1

Місцезнаходження

Зазначається місцезнаходження (адреса) сервісного центру 

2

Інформація щодо режиму роботи

Зазначається режим  роботи  сервісного центру

3

Телефон/адреса електронної пошти та інформаційної сторінки вебпорталу

Зазначається    телефон/адреса    електронної пошти та інформаційної сторінки вебпорталу

Нормативні акти, якими регламентується надання послуги

4

Закони України

Закон України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” (далі – Закон).

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 17 липня 2019 року № 681 “Про оптимізацію надання адміністративних послуг у сфері пенсійного забезпечення” (далі – Постанова № 681).

6

Акти            центральних органів виконавчої влади

Постанова правління Пенсійного фонду України від 30 січня 2007 року № 3-1 “Про затвердження Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, зареєстрована в Міністерстві юстиції   України   15   лютого   2007   року за № 135/13402 (далі – Порядок № 3-1);

постанова правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436.

Умови отримання послуги

7

Особи, які мають право на отримання послуги

Члени сім’ї пенсіонерів з числа військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, та членів їх сімей, які належать до осіб, що забезпечуються пенсією в разі втрати годувальника.

Батьки і дружина (чоловік), а також члени сім’ї, які проживали разом із пенсіонером на день його смерті, незалежно від того, чи належать вони до осіб, які забезпечуються пенсією в разі втрати годувальника.

8

Підстава для отримання послуги

Звернення членів сім’ї не пізніше шести місяців після смерті пенсіонера.

За недієздатних осіб, осіб, дієздатність яких обмежено, малолітніх або неповнолітніх осіб – звернення їх законних представників.

9

Перелік необхідних документів

1)  Заява;

2)   паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, для дитини – свідоцтво про народження). Законний представник додатково подає документ, що підтверджує його повноваження;

*3) документ, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера  облікової  картки  платника  податків  та

 

 

повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

*4) свідоцтво про смерть;

5) документи, що підтверджують належність членів сім’ї до осіб, які забезпечуються пенсією в разі втрати годувальника, передбачені пунктом 10 Порядку № 3-1;

*6) документ, що засвідчує родинні стосунки з померлим пенсіонером та документ про проживання з пенсіонером на день його смерті (для виплати членам сім’ї, які не належать до осіб, які забезпечуються пенсією в разі втрати годувальника).

*Документи подаються у разі, якщо в інформаційних системах, визначених Постановою

№ 681, відсутні необхідні відомості або у них містяться розбіжності.

10

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються в паперовій формі.

11

Платність (безоплатність) надання

Безоплатно.

12

Строк надання

Протягом 10 днів з дня подання заяви.

13

Результат надання послуги

Виплата    недоодержаної    пенсії/відмова     у виплаті недоодержаної пенсії.

14

Перелік підстав для відмови у виплаті недоодержаної пенсії

1)  Подано не всі необхідні документи;

2)            особа     не     має     права     на     виплату недоодержаної пенсії.

15

Способи отримання результату

Недоодержану пенсію можна отримати через відділення АТ “Ощадбанк”.

 

background Layer 1