Типова інформаційна картка послуги у сфері пенсійного забезпечення з призначення пенсії по інвалідності відповідно до Закону України “Про прокуратуру”
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Пенсійного фонду України
ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
послуги у сфері пенсійного забезпечення
з призначення пенсії по інвалідності відповідно до Закону України “Про прокуратуру”
________________________________________________________________________________
(найменування суб’єкта надання послуги)
Інформація про суб’єкта надання послуги |
||
1 |
Місцезнаходження |
Зазначається місцезнаходження (адреса) сервісного центру (віддаленого робочого місця) |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Зазначається режим сервісного центру (віддаленого робочого місця) |
3 |
Телефон/адреса електронної пошти та інформаційної сторінки вебпорталу |
Зазначається телефон/адреса електронної пошти та інформаційної сторінки вебпорталу |
Нормативні акти, якими регламентується надання послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України “Про прокуратуру”. |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637 “Про затвердження Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній”; постанова Кабінету Міністрів України від 30 серпня 1999 року № 1596 “Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках”; постанова Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 234 “Про затвердження Порядку виплати пенсії та надання соціальних послуг громадянам України, які проживають на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя”; постанова Кабінету Міністрів України від 05 листопада 2014 року № 637 “Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам”; постанова Кабінету Міністрів України від 17 липня 2019 року № 681 “Про оптимізацію надання адміністративних послуг у сфері пенсійного забезпечення” (далі – Постанова № 681); постанова Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1279 “Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги”. |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Постанова правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року № 22-1 “Про затвердження Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за № 1566/11846 (далі – Порядок № 22-1); постанова правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436. |
Умови отримання послуги |
||
7 |
Особи, які мають право на отримання послуги |
Прокурори, визнані особами з інвалідністю I або II групи, за наявності стажу роботи в органах прокуратури не менше 10 років. |
8 |
Підстава для отримання послуги |
Звернення прокурора, визнаного особою з інвалідністю І, ІІ групи. За недієздатних осіб, осіб, дієздатність яких обмежено, – звернення їх законних представників. |
9 |
Перелік необхідних документів |
1) Заява; 2) паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України). Законний представник додатково подає документ, що підтверджує його повноваження; *3) документ, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), передбачений пунктом 2.27 розділу ІІ Порядку № 22-1; 4) документи про страховий стаж, передбачені підпунктом 2 пункту 2.1 розділу ІІ Порядку № 22-1; 5) довідки про заробітну плату; *6) довідка про реєстрацію місця проживання особи, передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207 “Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру” (для громадян, які мають паспорт громадянина України у формі пластикової картки типу ID-1); *7) документи, які засвідчують особливий статус (за наявності), передбачені пунктом 2.6 розділу ІІ Порядку 8) документ уповноваженого органу Російської Федерації про те, що особі не призначалась пенсія за місцем реєстрації на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, та особиста декларація про відсутність громадянства держави- окупанта (для призначення пенсії громадянам України, які зареєстровані на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя і не отримують пенсії від уповноважених органів Російської Федерації). Орган, що призначає пенсію, додає до заяви одержану ним від медико-соціальної експертної комісії (далі – МСЕК) виписку з акта огляду МСЕК. *Документи подаються у разі, якщо в інформаційних системах, визначених Постановою № 681, відсутні необхідні відомості або у них містяться розбіжності. |
10 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи подаються в: паперовій формі; електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – вебпортал) з використанням кваліфікованого електронного підпису або електронної системи BankID. До заяви додаються скановані копії документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення тексту документа та його реквізитів). У разі якщо до заяви про призначення пенсії додані не всі необхідні документи, орган, що призначає пенсію, письмово повідомляє заявника про те, які документи необхідно подати додатково, про що в заяві про призначення пенсії робиться відповідний запис (у разі подання заяви через вебпортал таке повідомлення надсилається особі через електронний кабінет користувача вебпорталу). Якщо вони будуть подані не пізніше трьох місяців із дня повідомлення про необхідність подання додаткових документів, то днем звернення за призначенням пенсії вважається день прийняття заяви про призначення пенсії або дата реєстрації на вебпорталі. |
11 |
Платність (безоплатність) надання |
Безоплатно. |
12 |
Строк надання |
Протягом 10 днів з дня подання заяви. |
13 |
Результат надання послуги |
Призначення пенсії/відмова у призначенні пенсії. |
14 |
Перелік підстав для відмови у призначенні пенсії |
1) Подано не всі необхідні документи; 2) особа не має права на призначення пенсії. |
15 |
Способи отримання відповіді/результату |
Повідомлення про призначення пенсії (відмову у призначенні пенсії) видається особі або надсилається поштовим відправленням, або через електронний кабінет користувача вебпорталу, або SMS-повідомленням (за вибором особи)/пенсію можна одержати через відділення поштового зв’язку або уповноважений банк (за вибором особи). |