Пропустити навігацію

Типова інформаційна картка послуги з надання повідомлення-розрахунку суми доплати відповідно до частини третьої статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом Пенсійного фонду України

від 23.07.2021  № 102

 

ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

послуги з надання повідомлення-розрахунку суми доплати відповідно до частини третьої статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”

________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання послуги)

 

 

 

Інформація про суб’єкта надання послуги

1

Місцезнаходження

Зазначається  місцезнаходження  (адреса) сервісного центру (віддаленого робочого місця)

2

Інформація щодо режиму роботи

Зазначається  режим  роботи  сервісного центру (віддаленого робочого місця)

3

Телефон/адреса електронної пошти та інформаційної сторінки вебпорталу

Зазначається  телефон/адреса   електронної пошти та інформаційної сторінки вебпорталу

Нормативні акти, якими регламентується надання послуги

4

Закони України

Закон  України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Постанова правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року № 21-1 “Про затвердження Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України
16 січня 2004 року за № 64/8663 (далі – Інструкція № 21-1);

постанова правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрована   в   Міністерстві   юстиції   України 18 серпня 2015 року за № 991/27436.

Умови отримання послуги

6

Особи, які мають право на отримання послуги

Застраховані особи

7

Підстава для отримання послуги

Звернення застрахованої особи або її представника, повноваження якого оформлено у встановленому законом порядку.

8

Перелік необхідних документів для отримання послуги

1) Заява;

2)  паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України);

реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім застрахованих осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) або свідоцтво про загальнообов’язкове соціальне страхування.

Представник додатково надає документ, що підтверджує його повноваження.

9

Спосіб подання документів для отримання послуги

Заява та документи подаються в: паперовій формі;

електронній формі через  вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

10

Платність (безоплатність) надання

Безоплатно.

11

Строк надання

У строки, визначені Законом України “Про звернення громадян”.

12

Результат надання послуги

Повідомлення-розрахунок згідно з додатком 29 до Інструкції № 21-1.

13

Перелік підстав для відмови у наданні послуги

Не має права на здійснення доплати.

14

Способи отримання результату

Видається в паперовій формі особі (її представнику), в електронній формі інформація формується програмним способом.

 

 

 

background Layer 1