Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України за І квартал 2024 року
Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію
в апараті Пенсійного фонду України
за І квартал 2024 року
Протягом січня – березня 2024 року до Пенсійного фонду України надійшло 653 інформаційні запити, з них: електронною поштою – 644, поштою – 8, телефоном – 1.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 544, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 83, юридичних осіб – 23, об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 2, представників медіа – 1.
Із загальної кількості запитів на інформацію, отриманих у І кварталі 2024 року, 492 (75,3%) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України в установленому порядку, 120 (18,4%) – надіслано за належністю розпорядникам інформації для опрацювання, 39 (6%) – перебуває на стадії опрацювання, у розгляді 2 (0,3%) запитів відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 614 (94% загальної кількості).
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій, житлових субсидій та пільг;
- порядок виплати пенсій, у тому числі в умовах воєнного стану;
- можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій, у тому числі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
- порядок здійснення страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”;
- страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений законодавством.