Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України за І півріччя 2024 року
Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію
в апараті Пенсійного фонду України
за І півріччя 2024 року
Протягом січня – червня 2024 року до Пенсійного фонду України надійшло 1 119 інформаційних запитів, з них: електронною поштою – 1 108, поштою – 10, телефоном – 1.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 908, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 157, юридичних осіб – 49, об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 2, представників медіа – 3.
Із загальної кількості запитів на інформацію, отриманих у І півріччі 2024 року, 870 (77,7%) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України в установленому порядку, 182 (16,3%) – надіслано за належністю розпорядникам інформації для опрацювання, 58 (5,2%) – перебуває на стадії опрацювання, у розгляді 9 (0,8%) запитів відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 1039 (92,9% загальної кількості).
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій, житлових субсидій та пільг;
- порядок виплати пенсій, у тому числі в умовах воєнного стану;
- можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій, у тому числі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
- порядок здійснення страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”;
- страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений законодавством.