Повідомлення про проведення електронних консультацій з громадськістю щодо проєкту постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження змін до Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування ”
Повідомлення про проведення електронних консультацій з громадськістю щодо проєкту постанови правління Пенсійного фонду України
“Про затвердження змін до порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до закону України
“Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
Відповідно до вимог абзаців першого – четвертого пункту 17 Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 “Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики” (із змінами), Пенсійний фонд України вносить на громадське обговорення проєкт постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження змін до Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування ” (далі – Проєкт постанови).
Проєкт постанови розроблено у зв’язку з необхідністю визначення документів, які необхідні для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною, уточнення документів, які підтверджують право на призначення пенсії за віком зі зменшенням пенсійного віку, потерпілим від Чорнобильської катастрофи та врегулювання порядку опрацювання заяви про переведення з одного виду пенсії на інший після надходження відомостей про нарахування та сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Зауваження та пропозиції до Проєкту постанови просимо надсилати на електронну адресу nmurina@pfu.gov.ua до 28 вересня 2024 року.