Пропустити навігацію

Звіт про звернення громадян за 2022 рік

Звіт про звернення громадян за 2022 рік

Пенсійним фондом України (далі – Фонд) та його територіальними органами забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до органів Фонду на особистих та виїзних прийомах і різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, через вебпортал електронних послуг Фонду, державну установу “Урядовий контактний центр”.

Зареєстровано у січні – грудні 2022 року 453 329 звернень громадян, в тому числі:

          – в апараті Фонду – 38 000 звернень;

          – у підвідомчих органах – 415 359 звернень.

          Переважно звернення стосувалися правильності застосування чинного законодавства при призначенні і виплаті пенсій, надбавок, підвищень та доплат відповідно до законів України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, “Про державну службу”, “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” та окремих постанов Кабінету Міністрів України. Таких звернень надійшло 153 615, що становить 33,9 відсотка загальної кількості.

          Крім того, заявники порушували питання:

  виконання рішень судів – 71 222 звернення (15,7 відсотка);

  роз’яснення пенсійного законодавства – 56 604 звернення (12,5 відсотка);

  витребування довідок та інших матеріалів – 28 884 звернення (6,4 відсотка);

  підвищення розміру пенсії – 20 170 звернень (4,4 відсотка);

  визначення права на призначення пенсії – 16 385 звернень (3,6 відсотка);

  виплати пенсій, в т. ч. виплати за минулі періоди, – 11 688 звернень
(2,6 відсотка);

  виплати пенсії через установи банків – 11 221 звернення (2,5 відсотка);

  використання електронних ресурсів – 8 641 звернення (1,9 відсотка);

  видачі пенсійного посвідчення – 5 140 звернень (1,1 відсотка);

  щодо перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів –
3 598 звернень (0,8 відсотка);

  щодо причин припинення виплати пенсії – 3 242 звернення (0,7 відсотка);

  індексації пенсій – 3 161 звернення (0,7 відсотка);

  відображення страхових внесків у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України – 2 738 звернень (0,6 відсотка);

  виплати допомоги на поховання – 2 534 звернення (0,6 відсотка);

  виплати пенсії через поштові відділення – 2 361 звернення (0,5 відсотка);

  правомірності утримання з пенсій – 1 848 звернень (0,4 відсотка);

  виплати житлових субсидій або пільг, в т. ч. причин припинення
виплати, – 1 089 звернень (0,2 відсотка);

  сплати єдиного внеску – 1 053 звернення (0,2 відсотка);

  визначення права на отримання грошової допомоги у розмірі
десяти пенсій – 1 028 звернень (0,2 відсотка);

  визначення права на отримання пільги – 916 звернень (0,2 відсотка);

  отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 810 звернень
(0,2 відсотка);

  відкликання заяв –741 звернення (0,2 відсотка);

  щодо висловлення вдячності посадовим особам – 716 звернень
(0,2 відсотка);

  щодо проведення пенсійних виплат на виконання рішень судів –
681 звернення (0,2 відсотка);

  визначення права на призначення житлової субсидії – 594 звернення (0,1 відсотка);

  щодо взяття на облік пенсійних справ / поновлення або продовження виплати пенсії – 368 звернень (0,1 відсотка);

  перевірки пенсій громадянам, які переїхали на постійне місце проживання за кордон, – 263 звернення (0,1 відсотка);

  перерахунку житлових субсидій – 233 звернення (0,1 відсотка);

  з інших питань – 41 576 звернень (9,2 відсотка).

          Протягом січня – грудня 2022 року до органів Фонду надійшло
6 023 повторних звернення (1,3 відсотка загальної кількості звернень).

          У звітному періоді на особистих прийомах органами Фонду прийнято
30 155 відвідувачів (6,7 відсотка загальної кількості звернень). Крім того здійснюються виїзні прийоми громадян на підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання пенсіонерів. Прийнято на виїзних прийомах 6 590 громадян (1,5 відсотка загальної кількості звернень).

          Протягом січня – грудня 2022 року до органів Фонду через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 23 272 звернення (5,1 відсотка загальної кількості звернень).

          Кількість електронних звернень у звітному періоді становить 33,4 відсотка, які надсилаються на адреси електронної пошти органів Фонду – 56 169 та через вебпортал електронних послуг Фонду – 95 218.

          В органах Фонду продовжують роботу постійно діючі “гарячі” телефонні лінії та Контакт-центр Пенсійного фонду України з багатоканальною телефонною лінією. За звітний період 1 783 657 громадян отримали консультаційну підтримку, в тому числі:

          – через Контакт-центр Пенсійного фонду України – 406 184 громадянина;

                – через “гарячі” телефонні лінії в підвідомчих органах –
1 377 473 громадянина.

 

background Layer 1