Пропустити навігацію

Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в територіальних органах Пенсійного фонду України за 2024 рік

Протягом 2024 року до територіальних органів Пенсійного фонду України надійшло 26 457 інформаційних запитів, з них: електронною поштою – 24 928, поштою – 1 526, на особистому прийомі – 3.

За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 25 590, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 607, юридичних осіб – 235, об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 14, представників медіа – 11.

Із загальної кількості запитів, отриманих за 2024 рік, 25 806 (97,54 %)  розглянуто в межах компетенції територіальних органів Пенсійного фонду України в установленому порядку, 221 (0,84 %) – надіслано за належністю розпорядникам інформації для опрацювання, 286 (1,08 %) – перебуває на стадії опрацювання, 144 (0,54 %) у розгляді відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням роз’яснень запитувачам.

Найбільша кількість запитів на інформацію надійшла до головних управлінь Пенсійного фонду України у Львівській (6 216), Рівненській (5 193), Харківській (3 354), Хмельницькій (2 369), Миколаївській (1 809) областях.

За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 22 485 або 85,63 % загальної кількості.

Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:

  • призначення та перерахунок пенсій, житлових субсидій та пільг;
  • порядок виплати пенсій, у тому числі в умовах воєнного стану;
  • можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій, у тому числі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
  • порядок здійснення страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”;
  • страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.

Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений законодавством.

background Layer 1