Пропустити навігацію

Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України за 2024 рік

Протягом 2024 року до Пенсійного фонду України надійшло 2 185 інформаційних запитів, з них: електронною поштою – 2 157, поштою – 27,
телефоном – 1.

За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 1 764, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 321, юридичних осіб – 84, об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 8, представників медіа – 8.

Із загальної кількості запитів на інформацію, отриманих за 2024 рік, 1 710 (78,26 %) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України в установленому порядку, 392 (17,94 %) – надіслано за належністю розпорядникам інформації для опрацювання, 67 (3,07 %) – перебуває на стадії опрацювання, у розгляді 16 (0,73 %) запитів відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.

За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 1 958 (89,61 % загальної кількості).

Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:

  • призначення та перерахунок пенсій, житлових субсидій та пільг;
  • порядок виплати пенсій, у тому числі в умовах воєнного стану;
  • можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій, у тому числі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
  • порядок здійснення страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”;
  • страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.

Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений законодавством.

background Layer 1