Пропустити навігацію

Звіт про звернення громадян за I квартал 2025 року

Пенсійним фондом України (далі – Фонд) та його територіальними органами забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються різними засобами зв’язку: поштою, на електронну адресу, за допомогою вебпорталу електронних послуг Фонду (далі – вебпортал Фонду), через державну установу “Урядовий контактний центр” та на особистих прийомах, у тому числі виїзних.

За I квартал 2025 року  зареєстровано 82,0 тис. звернень громадян, зокрема:

  • в апараті Фонду – 16,2 тис. звернень;
  • у підвідомчих органах – 65,8 тис. звернень.

У зверненнях до органів Фонду громадяни порушували питання:   

  • перевірки правильності призначення та проведення перерахунків пенсій – 26,8 тис. звернень (32,6 відсотка загальної кількості звернень);
  • виконання рішень судів – 6,0 тис. звернень (7,3 відсотка);
  • витребування довідок та інших матеріалів – 6,6 тис. звернень (8,0 відсотків);
  • роз’яснення пенсійного законодавства – 6,4 тис. звернень (7,8 відсотка);   
  • щодо взяття на облік пенсійних справ / поновлення або продовження виплати пенсії – 3,4 тис. звернень (4,1 відсотки);
  • підвищення розміру пенсії – 3,2 тис. звернень (3,9 відсотка);
  • визначення права на призначення житлової субсидії – 2,6 тис. звернень (3,2 відсотка);
  • визначення права на призначення пенсії – 3,3 тис. звернень (4 відсотка);       
  • індексації пенсій – 3,7 тис. звернень (4,5 відсотка);
  • своєчасності виплати житлових субсидій або пільг, в т. ч. причин припинення виплат, – 1,6 тис. звернень (1,9 відсотка);
  • щодо перерахунку житлових субсидій – 1,4 тис. звернень (1,7 відсотка); 
  • виплати пенсії через установи банків – 1,6 тис. звернень (1,9 відсотка);
  • своєчасності виплати пенсій, в т. ч. виплати за минулі періоди, – 1,1 тис. звернень (1,3 відсотка);
  • щодо проведення пенсійних виплат на виконання рішень судів – 1,2 тис. звернень (1,5 відсотка);
  • щодо перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів – 0,7 тис. звернень (0,8 відсотка);
  • використання електронних ресурсів – 1,0 тис. звернень (1,3 відсотка);
  • визначення права на отримання пільги – 1,3 тис. звернень (1,6 відсотка);
  • правомірність припинення виплати пенсії – 1,0 тис. звернень (1,3 відсотка);
  • щодо перерахунку нарахованої суми пільги – 0,8 тис. звернень (1 відсоток);
  • щодо електронної трудової книжки – 0,5 тис. звернень (0,6 відсотка);
  • виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера – 0,4 тис. звернень (0,5 відсотка);
  • видачі пенсійного посвідчення – 0,5 тис. звернень (0,5 відсотка);
  • відображення страхових внесків у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України – 0,5 тис. звернень (0,6 відсотка);
  • щодо страхових виплат – 0,2 тис. звернень (0,2 відсотка);
  • виплати пенсії через поштові відділення – 0,4 тис. звернень (0,5 відсотка);
  • внесення змін про застраховану особу до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України – 0,4 тис. звернень (0,4 відсотка);
  • визначення права на отримання грошової допомоги у розмірі десяти      пенсій – 0,2 тис. звернень (0,2 відсотка);
  •  правомірності утримання з пенсій –0,3 тис. звернень (0,4 відсотка);
  •  відкликання заяв – 0,2 тис. звернень (0,2 відсотка);
  • щодо висловлення вдячності посадовим особам – 0,1 тис. звернень (0,1 відсотка);
  •  сплати єдиного внеску – 0,1 тис. звернень (0,1 відсотка);
  •  перевірки достовірності довідок, поданих для призначення чи перерахунку пенсії, – 0,1 тис. звернень (0,1 відсотка);
  • виплати допомоги на поховання – 0,2 тис. звернень (0,2 відсотка);
  • перевірки пенсій громадянам, які переїхали на постійне місце проживання за кордон, – 0,1 тис. звернень (0,1 відсотка);
  •  щодо електронних листків непрацездатності – 0,1 тис. звернень (0,1 відсотка);
  • виплати допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності – 0,1 тис. звернень (0,1 відсотка);
  • роз’яснення з питань соціального страхування – 0,1 тис. звернень (0,1 відсотка);
  • виплати допомоги по вагітності та пологах – 0,1 тис. звернень (0,1 відсотка);
  • отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 0,1 тис. звернень (0,1 відсотка) тощо.
  • з інших питань – 3 951 звернень (4,8 відсотка).

У звітному періоді на особистих прийомах органами Фонду зареєстровано 877 звернень (1,1 відсотка загальної кількості звернень).

Крім того, здійснюються виїзні прийоми громадян на підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання пенсіонерів. Зареєстровано на виїзних прийомах 74 звернення (0,1 відсотка загальної кількості звернень).

Протягом I квартал 2025 року до органів Фонду через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 5 318 звернень (6,3 відсотка загальної кількості звернень).

Кількість електронних звернень у звітному періоді становить 43 987 (53,6 відсотка загальної кількості звернень), які надійшли на адреси електронної пошти органів Фонду – 20 083 та через вебпортал електронних послуг Фонду – 23 904.

Протягом I кварталу 2025 року до органів Фонду надійшло 7 154 звернення від осіб з інвалідністю (8,7 відсотка загальної кількості звернень), з них:

  • 2 393 – від осіб з інвалідністю внаслідок війни, 65 – від осіб з інвалідністю з дитинства, 4 696 – від осіб з інвалідністю внаслідок інших причин;
  •  1 445 звернень (1,8 відсотка) від ветеранів військової служби;
  •  206 звернення (0,3 відсотка) від ветеранів праці;
  •  565 звернень (0,7 відсотка) від учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС;
  •  2 443 звернень (3,0 відсотка) від учасників війни та бойових дій;
  •  2 601 звернень (3,2 відсотка) від осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

В органах Фонду продовжують роботу постійно діючі “гарячі” телефонні лінії та Контакт-центр Пенсійного фонду України з багатоканальною телефонною лінією. За звітний період 268 077 громадян отримали консультаційну підтримку.

background Layer 1