Звіт про результати проведення електронних консультацій з громадськістю щодо проєкту постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження Змін до Порядку оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії”
Пенсійний фонд України відповідно до Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 “Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики” (із змінами), 20 березня 2025 року оприлюднював на інформаційній сторінці вебпорталу Пенсійного фонду України у рубриці “Взаємодія з громадськістю” розділу “Консультації з громадськістю” розділу “Електронні консультації з громадськістю” розділу “Документи/питання, винесені на обговорення” проєкт постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження Змін до Порядку оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії” (далі – проєкт).
Оприлюднення проєкту завершено. Зауваження та пропозиції до проєкту до Пенсійного фонду України не надходили.