Пропустити навігацію

Типова інформаційна картка адміністративної послуги з виплати допомоги на поховання одержувача державної соціальної допомоги відповідно до Законів України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” та “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Пенсійного фонду України

від 04.07.2025  № 116   

ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з виплати допомоги на поховання одержувача
державної соціальної допомоги відповідно до Законів України “Про державну
соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з
інвалідністю” та “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з
дитинства та дітям з інвалідністю”

______________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання послуги

1

Місцезнаходження

Зазначається місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг.

2

Інформація щодо режиму роботи

Зазначається режим роботи суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг.

3

Телефон, адреса електронної пошти, вебсайт

Зазначається телефон / адреса електронної пошти та інформаційної сторінки вебпорталу / сайту суб’єкта надання послуги / центру надання адміністративних послуг.

Нормативні акти, якими регламентується надання послуги

4

Закони України

Закон України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”;

Закон України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”.

5

Акти                       Кабінету Міністрів України

Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд, затверджений постановою   Кабінету   Міністрів   України від 02 квітня 2005 року № 261;

постанова  Кабінету  Міністрів  України від 03 лютого 2021 року № 79 “Деякі питання призначення і виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”;

постанова  Кабінету  Міністрів  України від 08 вересня 2016 року № 606 “Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів”;

постанова  Кабінету  Міністрів  України від 11 червня 2025 року № 695 “Деякі питання надання окремих видів державної соціальної допомоги Пенсійним фондом України”.

 

6

Акти                 центральних органів виконавчої влади

Постанова правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436.

Умови отримання послуги

7

Особи, які мають право на отримання послуги

Члени сім’ї / особи, які здійснили поховання одержувача державної соціальної допомоги.

8

Підстава для отримання послуги

Звернення до суб’єкта надання адміністративної послуги / виконавчого органу сільської, селищної, міської ради / центру надання адміністративних послуг.

9

Перелік необхідних документів

Заява     про     надання      державної  соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю за формою, затвердженою постановою         Кабінету  Міністрів України від 11 червня 2025 року № 695  “Деякі питання надання  окремих    видів     державної соціальної допомоги Пенсійним фондом України” (далі – заява); свідоцтво    про    смерть   одержувача  державної соціальної допомоги (або  інший    документ,  що підтверджує факт   смерті, виданий  компетентним органом іноземної держави – у разі реєстрації смерті за межами України);

витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання (додаток 14 до Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 24 липня 2008 року № 1269/5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 25 липня 2008 року за № 691/15382) або довідка про смерть одержувача державної соціальної допомоги;

заявник пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу (паспортний документ іноземця / посвідка на постійне проживання / посвідчення біженця / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту), документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків із зазначеного Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті).

 

10

Спосіб подання документів

У паперовій формі при особистому зверненні до сервісних центрів Головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, центрів надання адміністративних послуг.

11

Платність (безоплатність) надання

Надається безоплатно.

12

Строк надання послуги

Заява розглядається не пізніше ніж протягом 10 днів після її надходження з усіма необхідними документами.

13

Перелік підстав для відмови в наданні послуги

Подано не всі необхідні документи.

У разі смерті особам з інвалідністю з дитинства або дитини з інвалідністю віком до 18 років члену сім’ї або особі, яка проводила поховання, виплачено допомогу на поховання чи відшкодування витрат на поховання згідно з іншими нормативно-правовими актами.

Померла особа перебувала на повному державному утриманні.

Поховання особи проведено за рахунок коштів державного бюджету.

 

14

Результат  надання послуги

Орган Пенсійного фонду України приймає рішення про призначення допомоги на поховання / відмову в призначенні допомоги на поховання.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Орган Пенсійного фонду України повідомляє про прийняте рішення протягом п’яти робочих днів з дня прийняття рішення шляхом надсилання повідомлення у паперовій або електронній формі (за наявності адреси електронної пошти).

Якщо заява з необхідними документами та/або відомостями була подана через центр надання адміністративних послуг, орган Пенсійного фонду України інформує центр надання адміністративних послуг про прийняте рішення протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення.

 

 

 

background Layer 1