Пропустити навігацію

Типова інформаційна картка адміністративної послуги з призначення соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя та оплати послуги патронату над дитиною

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Пенсійного фонду України

31.07.2025 № 136

 

Типова інформаційна картка

адміністративної послуги з призначення соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя та оплати послуги патронату над дитиною

______________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання послуги

1

Місцезнаходження

Зазначається місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг.

2

Інформація щодо режиму роботи

Зазначається режим роботи суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг.

3

Телефон, адреса

електронної пошти,

вебсайт

Зазначається телефон / адреса електронної пошти та інформаційної сторінки вебпорталу / сайту суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг.

Нормативні акти, якими регламентується надання послуги

4

Закони України

Сімейний кодекс України (стаття 256);

Закон України “Про адміністративну процедуру”.

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 червня 2025 року № 765 “Деякі питання призначення та виплати державних соціальних допомог, соціальних стипендій органами Пенсійного фонду України” (далі – постанова № 765);

Порядок виплати соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя та оплати послуги патронату над дитиною, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2021 року № 893;

Порядок провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866;

постанова Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2016 року № 606 “Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів”.

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Постанова правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436.

Умови отримання послуги

7

Особи, які мають право на отримання послуги

Патронатний вихователь (для призначення соціальної допомоги та грошового забезпечення патронатного вихователя / оплати за надання послуги патронату над дитиною);

помічник патронатного вихователя (у разі його залучення) для призначення грошового забезпечення.

8

Підстава для отримання послуги

Звернення до суб’єкта надання адміністративної послуги / виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі утворення) ради / центрів надання адміністративних послуг.

9

Перелік необхідних документів

Заявник, особа якого посвідчується паспортом громадянина України, паспортом іноземця або посвідкою на постійне місце проживання або іншим документом, що посвідчує особу, пред’являє документ, що засвідчує реєстрацію особи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків із зазначеного Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

заява за формою, затвердженою постановою № 765;

копії таких документів:

наказу служби у справах дітей про передачу дитини до сім’ї патронатного вихователя;

договору про умови запровадження та організацію функціонування послуги патронату над дитиною, що надаватиметься сім’єю патронатного вихователя;

договору про патронат над дитиною (не є обов’язковим на момент подачі документів);

акта про факт передачі дитини до сім’ї патронатного вихователя;

свідоцтва про народження дитини (у разі наявності) або електронну копію відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у свідоцтві про народження, виготовленому на паперовому бланку, що подається засобами Порталу Дія (для дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності), або інший документ, що посвідчує особу (для патронатного вихователя);

виписки з акта огляду медико-соціальної експертної комісії, витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи або медичного висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про дитину з інвалідністю (для патронатного вихователя);

витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (для осіб, які провадять підприємницьку діяльність);

витягу з реєстру платників єдиного податку (для осіб, які провадять підприємницьку діяльність, – у разі обрання спрощеної системи оподаткування).

Якщо для отримання допомоги необхідно подати документи та/або відомості, що містяться в інформаційно-комунікаційних системах, або якщо такі документи та/або відомості можуть бути отримані / підтверджені шляхом електронної інформаційної взаємодії з інформаційно-комунікаційними системами та публічними електронними реєстрами органів державної влади, такі документи та/або відомості не подаються, а в заяві зазначаються відомості, необхідні для верифікації особи та отримання даних з відповідних реєстрів і надання допомоги.

10

Спосіб подання документів

У паперовій формі при особистому зверненні до сервісних центрів головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві, виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі утворення) ради, центрів надання адміністративних послуг;

засобами поштового зв’язку до головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві;

в електронній формі (за технічної можливості) через вебпортал електронних послуг, мобільний додаток Пенсійного фонду України або Єдиний державний вебпортал електронних послуг (Портал Дія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

11

Платність (безоплатність) надання

Надається безоплатно.

12

Строк надання послуги

Протягом трьох робочих днів з дати надходження заяви з усіма необхідними документами.

13

Перелік підстав для відмови в наданні послуги

У разі неподання необхідних документів / відомостей.

14

Результат надання послуги

Орган Пенсійного фонду України приймає рішення про призначення (відмову у призначенні) соціальної допомоги та грошового забезпечення / оплати за надання послуги патронату над дитиною.

У разі коли до заяви не додані всі необхідні документи та/або відомості, орган Пенсійного фонду України повідомляє заявника, які документи та/або відомості мають бути подані додатково.

15

Способи отримання відповіді (результату) 

Орган Пенсійного фонду України повідомляє про прийняте рішення невідкладно, а за наявності обґрунтованих причин – не більш як через три робочі дні з дня прийняття відповідного рішення шляхом надсилання повідомлення у паперовій або електронній формі (за наявності адреси електронної пошти).

Якщо заява з необхідними документами та/або відомостями була подана через центр надання адміністративних послуг, орган Пенсійного фонду України інформує центр надання адміністративних послуг про прийняте рішення протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення.

background Layer 1