Онлайн-заяви на страхові виплати, допомоги та соціальні послуги
#ЦифроваБезбар’єрність
Пенсійний фонд України розширює можливості подання онлайн-заяв на призначення, перерахунок та продовження страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням.
Постраждалі особи або члени їх сімей, які авторизувалися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) за кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або Дія.Підписом, можуть подати через свій особистий кабінет такі заяви:
- про призначення / перерахування / продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
- про призначення / перерахування / продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
- про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язаних із цим ритуальних послуг;
- про здійснення страхової виплати (поновлення або добровільне припинення виплати, виплата недоотриманих страхових сум тощо);
- про компенсацію витрат (відшкодування потерпілій особі з інвалідністю проїзду до місця лікування та витрат на проїзд і проживання для особи, яка супроводжує);
- на заміну виплатних реквізитів для отримання страхової виплати (зміна способу отримання виплати).
Також онлайн можна подати заяву про призначення і виплату одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров’ю, завдану працівникам об’єктів критичної інфраструктури, державним службовцям, посадовим особам органів місцевого самоврядування внаслідок військової агресії російської федерації.
Крім того, онлайн можна подати заяву про надання соціальних послуг:
- догляду вдома членом сім’ї або іншою особою (для потерпілих осіб, які не здатні до самообслуговування);
- натуральної допомоги (відповідно до медичних висновків, що передбачають надання потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві предметів гігієни, харчових продуктів, одягу, взуття).
Можливість подання заяв онлайн — це ще один крок до безбар’єрності у сфері соціального захисту. Пенсійний фонд України створює умови, щоб отримувачі страхових виплат мали змогу розв’язувати свої питання швидко й без зайвих клопотів.