Аналіз регуляторного впливу проекту постанови правління Пенсійного фонду України “Про внесення змін до постанови правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1”
АНАЛІЗ
РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту
постанови правління Пенсійного фонду України
“Про
внесення змін до постанови правління Пенсійного фонду України
від
19 грудня 2003 № 21-
1. Визначення проблеми, яку буде
розв’язано шляхом державного регулювання
Проект постанови правління Пенсійного фонду України “Про внесення змін
до постанови правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 № 21-
Пенсійним фондом України відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове
державне пенсійне страхування” (далі – Закон) та
листа Міністерства юстиції України від 21.08.2013 № 11697/10.1 з метою
приведення у відповідність Інструкції про порядок обчислення і сплати
страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов’язкове
державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, яка затверджена
постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 № 21-1 та
зареєстрована у Міністерстві юстиції України від 16 січня 2004 за № 64/8663
(далі-Інструкція), до вимог частини третьої статті 24 Закону, а також внесення
редакційних змін до форми додатків 6, 7 Інструкції.
2. Визначення цілей державного
регулювання
Основною метою прийняття Постанови є:
– приведення у відповідність нормативно-правових актів із діючим
законодавством;
– внесення редакційних змін до форми додатків 6, 7 Інструкції.
З прийняттям Постанови нормативно-правові акти Пенсійного фонду
України будуть приведені у відповідність до нормативно-правових актів вищої
сили.
3.
Альтернативні способи досягнення цілей
Прийняття Проекту забезпечить досягнення
встановлених цілей державного регулювання.
З прийняттям зазначеного Проекту
нормативно-правові акти Пенсійного фонду України буде приведено у відповідність
до нормативно-правових актів вищої юридичної сили.
Неприйняття Проекту призведе до
неузгодженості Інструкції з діючим законодавством.
Таким чином, обраний спосіб є єдиним та
безальтернативним.
4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання визначеної
проблеми шляхом прийняття регуляторного акта
Основним механізмом досягнення мети є
приведення у відповідність положень розділу 15 Інструкції до вимог частини
третьої статті 24 Закону та внесення редакційних зміни до форми додатків 6, 7
Інструкції.
5. Аргументування переваги обраного способу досягнення встановлених цілей
Оскільки Проект розроблено на виконання
Закону, у разі прийняття регуляторного акта очікується досягнення поставленої
мети.
Вплив зовнішніх факторів на дію проекту
регуляторного акту не передбачається.
6. Визначення очікуваних
результати прийняття акта
Сфера впливу |
Вигоди |
Витрати |
Інтереси держави |
Прийняття проекту постанови |
Витрати державного та місцевих
|
Інтереси суб’єктів |
Немає |
Реалізація положень |
Норми цього |
7. Обґрунтування строку чинності
регуляторного акта
Регуляторний
акт діятиме з моменту набрання ним чинності та на весь період дії Закону
України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.
8. Визначення показників результативності регуляторного акта
1)
додаткових надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових
фондів, пов’язаних з дією акта – не передбачається;
2)
виконання вимог акта не потребує додаткових матеріальних та
інших витрат суб’єктів господарювання та громадян;
3)
розмір коштів та час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або
фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог акта
не потребує додаткових затрат платників страхових внесків;
4)
рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з
основних положень акта – високий, оскільки суб’єкти будуть поінформовані щодо
прийняття проекту шляхом його офіційного оприлюднення.
9. Визначення заходів, за
допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного
акта
У разі
затвердження Проекту послідовно здійснюються базове, повторне та періодичне
відстеження його результативності згідно із статтею 10 Закону України “Про
засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
Базове
відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися після
набрання чинності цим регуляторним актом.
Повторне
відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься через рік з
дня набрання чинності регуляторним актом шляхом аналізу статистичних даних.
Періодичне
відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься через кожні
три роки, починаючи від дня виконання заходів із повторного відстеження.
У разі
виявлення неврегульовані та проблемні питання будуть виправлені шляхом внесення
відповідних змін.
Аналіз
регуляторного впливу підготовлено департаментом надходження доходів Пенсійного
фонду України.
В. о Голови правління
В. О. Кравчук