Пропустити навігацію

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ


 



АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО   ВПЛИВУ


проекту
постанови правління Пенсійного фонду України

“Про
внесення змін до постанови правління Пенсійного фонду України

від
19 квітня 2007 року № 7-7”

 

1. Визначення
та аналіз проблеми, яку буде розв’язано шляхом державного регулювання

 Проект постанови розроблено Пенсійним фондом України у зв’язку з необхідністю удосконалення порядку
подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі, що відповідатиме нормам законів України
“Про
електронні документи та електронний документообіг”,  “Про збір та облік єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

З прийняттям запропонованої постанови Порядок подання звітів до
Пенсійного фонду України в електронній формі,
затверджений
постановою правління Пенсійного фонду України від 19 квітня 2007 року № 7-7,
зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2007 року
за № 436/13703, буде приведено у відповідність із діючим
законодавством.

 

2. Визначення цілей державного
регулювання

Основною метою проекту постанови є:

– приведення у
відповідність із діючим законодавством відомчого нормативно-правового акта
Пенсійного фонду України;

– удосконалення порядку подання звітів до Пенсійного
фонду України в електронній формі.

З прийняттям запропонованої постанови відомчі нормативно-правові
акти Пенсійного фонду України будуть приведені у відповідність до
нормативно-правових актів вищої юридичної сили.

  

3.
Альтернативні способи досягнення цілей

Прийняття проекту
забезпечить досягнення встановлених цілей державного регулювання.

 

З прийняттям запропонованої постанови нормативно-правові акти Пенсійного фонду
України будуть приведені у відповідність до нормативно-правових актів вищої
юридичної сили.

Неприйняття запропонованої
постанови призведе до неузгодженості нормативно-правових актів Пенсійного фонду
України з діючим законодавством.

Таким чином, на даний
час обраний спосіб є єдиним та безальтернативним.

 

4. Описання механізму і заходів, які
забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття регуляторного акта

Проектом постанови пропонується ввести термін квитанція про приймання та обробку звіту в
електронній формі
– електронний документ, що формується адресатом
звітності та засвідчує факт та час внесення звіту до відповідної
автоматизованої системи.

Також, уточнено, що
при
безперебійній роботі телекомунікаційних засобів, термін надходження квитанції про приймання та обробки звіту в
електронній формі
від адресата звітності до
центру обробки електронних звітів не повинен перевищувати однієї доби.

Передбачено,
що звіт страхувальником повинен подаватися в повному обсязі. Звіт складений з
порушеннями вимог Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум
нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України
від  08 жовтня 2010 року  № 22-2, зареєстрованого в Міністерстві
юстиції України 01 листопада 2010 року   за
№ 1014/18309, у тому числі без обов’язкових реквізитів, передбачених пунктом
2.8 зазначеного Порядку, не вважається звітом та вважається таким, що не
подавався.

Проект акта
враховує також редакційні зміни, які відповідатимуть законам України “Про
електронні документи та електронний документообіг”,  “Про збір та облік єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування”,
“Про здійснення державних закупівель”, Положенню про
Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента від 06 квітня 2011 року
№ 384, а також узгоджено із постановою правління Пенсійного фонду України від                   08 жовтня 2010 року № 22-2
“Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого
єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”,
зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 року за № 1014/18309.

 

5. Аргументування переваги обраного способу досягнення встановлених цілей

Оскільки проект постанови
розроблено з метою реалізації норм законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”,  “Про
збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, прийняття регуляторного акта дозволить досягнути
поставленої мети.

Вплив зовнішніх факторів на дію проекту регуляторного акту не
передбачається.

 

6. Очікувані результати прийняття
акта

              
Негативні фактори прийняття акта відсутні.


        Вигоди



          Витрати


                                       Сфера
інтересів держави

Приведення відомчих актів у
відповідність з актами вищої юридичної вили


Додаткові витрати державного
бюджету відсутні

                           Сфера інтересів
суб’єктів господарювання

Удосконалення порядку подання звітів до Пенсійного фонду України
в електронній формі

Витрати суб’єктів господарювання відсутні

                                       Сфера
інтересів громадян


Немає

Витрати
громадян відсутні

 Виконання вимог акта не передбачає
додаткових витрат суб’єктів господарювання та органів Пенсійного фонду України.

 

7. 
Обґрунтування строку чинності регуляторного акта

Регуляторний
акт діятиме з моменту набрання ним чинності та на період дії Закону України “Про збір та
облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

 

8.  Визначення показників результативності регуляторного акта

1)  додаткових надходжень до
державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів у зв’язку з
прийняттям Проекту – не передбачається;

2) 
виконання вимог акта не потребує додаткових матеріальних та інших витрат
суб’єктів господарювання та громадян;

3)
розмір коштів та час, що витрачатимуться суб’єктами
господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта –
виконання вимог акта не потребує додаткових затрат платників єдиного внеску;

4) рівень поінформованості суб’єктів
господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта – високий,
оскільки проект розміщено на офіційному веб-сайті
Пенсійного фонду України
www.pfu.gov.ua у
розділі “Проекти нормативно-правових документів”.

 

 9.
Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження
результативності регуляторного акта

Відстеження
результативності регуляторного акта буде здійснюватися шляхом аналізу
статистичних звітних даних платників єдиного внеску та підвідомчих органів
Пенсійного фонду України.

Базове відстеження результативності регуляторного
акта буде здійснюватися після набрання чинності цим регуляторним актом. Строк
виконання заходів – 45 робочих днів.

Повторне відстеження буде здійснено не пізніше
дворічного терміну після набрання чинності цим регуляторним актом.

 

Періодичне відстеження результативності
регуляторного акта буде здійснено з використанням вищенаведених методів
одержання результатів відстеження результативності через кожні три роки,
починаючи від дня виконання заходів із повторного відстеження.

Аналіз регуляторного впливу підготовлено юридичним
управлінням Пенсійного фонду України.

У разі виявлення неврегульованих та проблемних
моментів, які передбачається встановлювати шляхом аналізу показників дії цього
акту, буде розглядатись можливість їх виправлення шляхом внесення відповідних
змін.

  

 

В. о. Голови правління                                                               
               В. Кравчук

“____”
__________ 2012 р.

background Layer 1