Пропустити навігацію

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО   ВПЛИВУ

 

         Проект
постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження Змін до Порядку
взяття на облік та зняття з обліку в органах Пенсійного фонду України платників
єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”

(далі-Проект) розроблено Пенсійним фондом України у зв’язку з прийняттям Закону
України від 24.05.2012 № 4839-
VIПро внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік
юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
” з метою приведення
нормативно-правових актів Пенсійного фонду України у відповідність із цим
Законом.

 

1. Визначення та аналіз проблеми,
яку буде розв’язано шляхом державного регулювання

Прийняття Проекту викликане необхідністю приведення
нормативно-правових актів Пенсійного фонду України у відповідність до норм
чинного законодавства.

 

2. Визначення цілей державного
регулювання

Основною метою Проекту є удосконалення існуючого порядку взяття на облік в
органах Пенсійного фонду України
платників – юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

 

3.
Альтернативні способи досягнення цілей

            Прийняття Проекту
забезпечить досягнення встановлених цілей державного регулювання.     

         З
прийняттям зазначеного Проекту нормативно-правові акти Пенсійного фонду України
буде приведено у відповідність до нормативно-правових актів вищої юридичної
сили.

Неприйняття Проекту призведе до неузгодженості  нормативно-правових актів Пенсійного фонду
України з діючим законодавством, зокрема, 
із Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних
осіб – підприємців.

 

 

4. Описання механізму і заходів, які забезпечать розв’язання
визначеної проблеми шляхом прийняття регуляторного акта

Проектом удосконалено існуючий порядок взяття на облік та зняття з обліку
в органах Пенсійного фонду України платників – юридичних осіб та фізичних осіб
– підприємців.

Актом передбачено вилучити положення Порядку взяття на облік в органах
Пенсійного фонду України платників єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування щодо видачі повідомлень про взяття на облік в
органах Пенсійного фонду України платників єдиного внеску, на яких поширюється дія Закону України “Про державну
реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців”
.

 Про взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в органах
Пенсійного фонду України платників повідомлятиме державний реєстратор.

 

5. Аргументування переваги обраного способу досягнення встановлених цілей

Впровадження вимог регуляторного акта створить умови для удосконалення
існуючого порядку взяття на облік в органах Пенсійного фонду України платників
– юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ефективного виконання
покладених на органи Фонду завдань та функцій щодо обліку платників єдиного
внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.  

Державні реєстратори та органи
Пенсійного фонду України здійснюватимуть взаємодію щодо підтвердження
відомостей про взяття на облік платників в органах Фонду при проведенні  процедур державної реєстрації суб’єктів господарювання. 

Оскільки Проект розроблено на виконання Закону України 24.05.2012  № 4839-VI Про внесення змін до деяких
законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб –
підприємців
” та Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб
та фізичних осіб – підприємців”, у разі прийняття регуляторного акта очікується
досягнення поставленої мети.

Вплив зовнішніх факторів на дію
проекту регуляторного акту не передбачається.

 

6. Очікувані результати прийняття
акта

Позитивними факторами прийняття
акта є:

         
приведення нормативно-правових актів Пенсійного фонду
України у відповідність до норм чинного законодавства
;

         
удосконалення існуючого порядку
взяття на облік та зняття з обліку
в органах Пенсійного фонду України платників – юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, механізму
взаємного обміну інформацією між державним реєстратором та органами Пенсійного
фонду України
.

Негативні фактори прийняття акта
відсутні.

 

Витрати

Вигода

Держава

немає

Приведення відомчих актів у
відповідність з актами вищої юридичної сили.

Населення

немає

немає

Суб’єкти
господарювання

немає

Удосконалення існуючої процедури
державної реєстрації суб’єктів господарювання та порядку взяття на облік в органах Пенсійного фонду України

 

7. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта

Регуляторний акт діятиме з моменту набрання ним чинності та на весь
період дії Закону України “Про  збір та
облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”,
Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –
підприємців”.

 

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

1) додаткові
надходження до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів,
пов’язаних з дією акта – не передбачаються;

2)  кількість суб’єктів
господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта – юридичні особи та фізичні особи, які
здійснюватимуть державну реєстрацію;

3) розмір коштів та час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання
та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог
акта не потребує додаткових затрат платників єдиного внеску;

4) рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних
осіб з основних положень акта – високий, оскільки суб’єкти будуть поінформовані
щодо прийняття проекту шляхом його офіційного оприлюднення.

 

9. Визначення заходів, за
допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного
акта

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде
здійснюватися після набрання чинності цим регуляторним актом. Строк виконання
заходів – 45 робочих днів.

Повторне відстеження буде здійснено не пізніше дворічного терміну
після набрання чинності цим регуляторним актом.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде
здійснено з використанням вищенаведених методів одержання результатів
відстеження результативності через кожні три роки, починаючи від дня виконання
заходів із повторного відстеження.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на Першого
заступника Голови правління В. О. Кравчука.

Аналіз регуляторного впливу підготовлено департаментом надходження
доходів Пенсійного фонду України.

 

 

 

Голова правління                                               
                        Б. Зайчук

 

background Layer 1