Пропустити навігацію

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

АНАЛІЗ  РЕГУЛЯТОРНОГО 
ВПЛИВУ

 

Проект
постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження Положення про
забезпечення охорони державної таємниці під час здійснення  контрольних функцій органами  Пенсійного фонду України” розроблено
Пенсійним фондом України.

 

1.    
Визначення та аналіз проблеми,  яку 
буде  розв’язано  шляхом державного регулювання

Основною
метою прийняття проекту постанови Фонду є забезпечення охорони державної
таємниці під час здійснення контрольних функцій органами Пенсійного фонду на
підприємствах, в установах і організаціях, діяльність яких пов’язана з
державною таємницею та встановлення єдиного порядку допуску працівників на такі
об’єкти.

Проект постанови правління Фонду визначає основні
питання виконання
комплексу заходів, пов’язаних з організацією та
здійсненням допуску працівників органів Пенсійного фонду на підприємства,
установи та організації, діяльність яких пов’язана з державною таємницею, для
виконання контрольних функцій.

 

2.     Визначення цілей
державного регулювання

Проект постанови правління
Пенсійного фонду розроблено у зв’язку із необхідністю забезпечення здійснення
державного контролю органами Пенсійного фонду України на підприємствах, в
установах і організаціях, діяльність яких пов’язана з державною таємницею.

Проектом постанови визначається
механізм забезпечення охорони державної таємниці під час здійснення контрольних
функцій органами Пенсійного фонду України, відповідно до вимог Порядку
організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах
місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2003               № 1561 – 12.

 

3. Альтернативні способи
досягнення цілей та аргументування переваги обраного способу досягнення
встановлених цілей

Пропонований спосіб досягнення
цілей державного регулювання
немає альтернатив.

На  сьогоднішній день відповідно до статті 64
Закону України “Про загальнообов’язкове 
державне пенсійне страхування” органи Пенсійного фонду України мають
право не частіше одного разу на календарний рік проводити планові, а також у
випадках передбачених законодавством, – позапланові перевірки підприємств,
установ, організацій та фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності з
питань нарахування та сплати страхових внесків.

Проведення
планових виїзних перевірок органами Пенсійного фонду України здійснюється
відповідно до Порядку координації проведення планових виїзних перевірок
органами виконавчої влади, уповноваженими здійснювати контроль за нарахуванням
і сплатою податків та зборів (обов’язкових платежів), затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 619.

 

4. Описання механізму і заходів,
які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття регуляторного
акта

З метою
забезпечення охорони державної таємниці під час здійснення контрольних функцій
органами Пенсійного фонду на підприємствах, в установах і організаціях,
діяльність яких пов’язана з державною таємницею, проектом постанови
пропонується встановити єдиний порядок допуску працівників на ці об’єкти.

Проектом постанови передбачається, що весь комплекс
заходів, пов’язаний з організацією та здійсненням допуску працівників органів
Пенсійного фонду на підприємства, установи та організації, діяльність яких
пов’язана з державною таємницею, для виконання контрольних функцій,
здійснюється через режимно-секретні органи відповідних органів Пенсійного
фонду.

Перевірки
підприємств, організацій і установ, діяльність яких пов’язана з державною
таємницею, здійснюють спеціалісти органів Пенсійного фонду, які обізнані з
правилами робіт, пов’язаних з державною таємницею, мають відповідну форму
допуску та довідку про допуск до державної таємниці, а також припис на
виконання завдання.

Доступ
працівників органів Пенсійного фонду до державної таємниці на підприємствах,
установах та в організаціях, що підлягають перевірці, проводиться з письмового
дозволу керівника, куди вони прибули для здійснення перевірки.

Керівник,
який надає доступ до державної таємниці працівникам органів Пенсійного фонду,
на період здійснення перевірки несе персональну відповідальність за
обґрунтованість надання доступу до конкретного обсягу відомостей, що випливають
із завдань.

Ступінь
секретності відомостей, до яких допускається працівник органу Пенсійного фонду,
повинен відповідати формі допуску до державної таємниці, яку йому надано.

Надання
підприємствами, організаціями і установами, діяльність яких пов’язана з
державною таємницею, відомостей, які викладені в бухгалтерських книгах, звітах,
кошторисах, розрахунках та інших документах, пов’язаних з нарахуванням,
обчисленням та сплатою страхових внесків на загальнообов’язкове державне
пенсійне страхування, призначенням пенсії, листування з цих питань повинні
здійснюватися в повному обсязі відповідно до чинного законодавства та
надсилатися через режимно-секретні органи, якщо ці матеріали містять секретні
відомості.

Керівники
підприємств, організацій і установ, де здійснюється перевірка, зобов’язані
створити відповідні режимні умови з метою забезпечення конфіденційності робіт
та збереження матеріалів перевірки.

 

5. Обґрунтування можливостей
досягнення цілей у разі прийняття регуляторного акта

Проектом не встановлюються
нові норми, а лише визначається механізм забезпечення охорони державної
таємниці під час здійснення контрольних функцій органами Пенсійного фонду
України відповідно до діючого Порядку організації та забезпечення режиму
секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на
підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 02.10.2003 № 1561 – 12.

 

6. Очікувані результати прийняття
акта

Позитивними факторами прийняття
акта є:

врегулювання
питання здійснення державного контролю органами Пенсійного фонду України на
підприємствах, в установах і організаціях, діяльність яких пов’язана з
державною таємницею.

 

Негативні фактори прийняття акта
відсутні.

 

 

Витрати

Вигода

Держава

немає

забезпечення режиму секретності
в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на
підприємствах, в установах і організаціях

Населення

немає

немає

Суб’єкти господарювання

немає

уникнення несанкціонованого
доступу до відомостей, що становлять державну таємницю

 

7. Обґрунтування строку чинності
регуляторного акта

Регуляторний акт діятиме з моменту набрання ним
чинності.

 

8. Визначення показників
результативності регуляторного акта

1) додаткових надходжень до бюджету Пенсійного фонду України у зв’язку з прийняттям
проекту – не передбачається;

2) кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких
поширюватиметься дія акта – відсутня;

3) розмір коштів та час, що витрачається суб’єктами господарювання  у зв’язку з прийняттям проекту не зміниться;

4) рівень поінформованості
суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта –
середній.

Проект розміщено на веб-сайті Пенсійного фонду України (www.pfu.gov.ua).

 

 

9. Визначення заходів, за допомогою
яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

 

Відстеження результативності
регуляторного акта буде здійснюватися шляхом аналізу звітних даних підвідомчих
органів Пенсійного фонду України.

 Базове відстеження результативності
регуляторного акта буде здійснюватися після набрання чинності цим регуляторним
актом. Строк виконання заходів – 45 робочих днів.

Повторне відстеження буде
здійснено не пізніше дворічного терміну після набрання ним чинності. Строк
виконання заходів з повторного відстеження – 45 робочих днів.

Контроль за виконанням вимог
регуляторного акта покладено на першого заступника Голови правління Кравчука
В.О.

Аналіз регуляторного впливу
підготовлено юридичним управлінням Пенсійного фонду України.

 

 

 

Голова правління                                                                             
О. Зарудний

 

 

background Layer 1