Звіт Пенсійного фонду України про базове відстеження результативності постанови правління Пенсійного фонду України від 12.05.2015 № 9-1

1. Вид та назва регуляторного акта

 

Постанова правління Пенсійного фонду України від
12.05.2015 № 9-1 “Про здійснення повноважень з обслуговування страхувальників”
(далі – Постанова) зареєстрована в Міністерстві юстиції України 27.05.2015            № 608/27053.

 

2. Виконавець заходів з
відстеження

 

Пенсійний фонд України (департамент платежів до
пенсійної системи та захисту прав застрахованих осіб).

 

3. Цілі прийняття акта

 

Постанову розроблено з метою
врегулювання питання обслуговування страхувальників, у зв’язку із відсутністю
умов для забезпечення функціонування та здійснення в повному обсязі повноважень
окремих управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах,
а також у містах та районах Донецької та Луганської областей в частині
обслуговування страхувальників.

Основною метою Постанови є визначення переліку управлінь Пенсійного фонду України в
Донецькій та Луганській області, яким передано повноваження з обслуговування
страхувальників, які перебувають на обліку в управліннях Пенсійного фонду
України, що тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої
повноваження, у зв’язку з проведенням антитерористичної операції.

 

4. Строк виконання заходів з
відстеження

 

Липень 2015 року.

 

5. Тип відстеження

 

Базове відстеження.

 

6.     Методи одержання
результатів відстеження

 

Для одержання результатів базового відстеження
застосовується

статистичний метод.

 

 

7. Дані та
припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи
одержання даних

 

Відстеження
результативності Постанови здійснюється шляхом аналізу статистичних даних
управлінь Пенсійного фонду України щодо платежів, що надходять на рахунки
органів Пенсійного фонду, які тимчасово не здійснюють свої повноваження,
прийнятої звітності, передбаченої законодавством, знятих з обліку
страхувальників.

 

8. Кількісні
та якісні значення  показників
результативності акта

 

Прийняття Постанови
дає можливість обслуговувати платників, які перебувають на обліку в управліннях
Пенсійного фонду України, що тимчасово не здійснюють або здійснюють не в
повному обсязі свої повноваження, у зв’язку з проведенням антитерористичної
операції, зокрема за вимогою страхувальників здійснювати звірення сум
нарахування та сплати страхових внесків, інших платежів; надавати довідки у
разі ліквідації юридичної особи та іншу інформацію, визначену законодавством, а
органам Фонду в повному обсязі виконувати завдання, визначені Законом України
“Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

 

9.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення
визначених цілей.

 

Прийняття  Постанови створює умови для здійснення в
повному обсязі повноважень з обслуговування страхувальників,  які перебувають на обліку в управліннях
Пенсійного фонду України, що тимчасово не здійснюють або здійснюють не в
повному обсязі свої повноваження, у зв’язку з проведенням антитерористичної
операції.

 

 

 

 

 

Голова
правління                     
                                        О.
Зарудний

background Layer 1
Зателефонувати
0 800 503 753