Пропустити навігацію

За І півріччя 2018 року

Пенсійним фондом України та його територіальними органами (далі – Фонд) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до органів Фонду на особистих та виїзних прийомах і різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, факсом, за допомогою Веб-порталу електронних послуг Фонду, державної установи “Урядовий контактний центр”.

          Зареєстровано за січень – червень 2018 року 261172 звернення громадян, що на 39,5 відсотка більше порівняно з І півріччям 2017 року (187250 звернень), в тому числі:

          – центральним апаратом – 14877 звернень (на 35,4 відсотка більше у порівнянні з І півріччям 2017 року);

          – підвідомчими органами – 246295 звернень (на 39,7 відсотка більше у порівнянні з І півріччям 2017 року).

          Разом з тим в розрізі регіонів до органів Фонду спостерігається зменшення кількості звернень громадян із Волинської (на 43,2 відсотка), Кіровоградської (на 23,4 відсотка) та Черкаської (на 4,2 відсотка) областей. Значне збільшення відповідно з Київської (на 93,4 відсотка), Миколаївської (на 90,3 відсотка), Івано-Франківської (на 75 відсотків), Донецької (на 68,3 відсотка) та Харківської (на 56,3 відсотка) областей.    

          Найбільше звернень (на 10 тис. пенсіонерів) до органів Фонду надійшло з-за кордону (1580), із Київської (414), Сумської (381), Хмельницької (338), Луганської (337) та Чернігівської (332) областей. Найменша кількість звернень громадян відповідно із Чернівецької (106), Івано-Франківської (108), Кіровоградської (110), Черкаської (116) та Вінницької (117) областей.

          На кількість звернень також вплинули масові звернення щодо перерахунку пенсій пенсіонерам міністерства оборони та внутрішніх справ у зв’язку з підвищенням грошового забезпечення. Таких звернень надійшло 20979, що становить 8 відсотків від усіх звернень.

          Фахівці органів Фонду за І півріччя 2018 року забезпечили оперативний розгляд звернень, що надійшли з державної установи “Урядовий контактний центр” – 34865 таких звернень громадян, з яких найбільше надійшло до центрального апарату (2227 звернень) та територіальних органів Донецької (7006), Дніпропетровської (3986), Харківської (3031) областей та м. Києва (2496).

 В своїх зверненнях до органів Фонду громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, порушували питання щодо перевірки правильності призначення та проведення перерахунків пенсій – 85019 звернень (32,55 відсотка від загальної кількості звернень); роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства – 43354 звернення (16,6 відсотка); підвищення розміру пенсії – 32329 звернень (12,38 відсотка); визначення права на пенсію – 11435 звернень (4,38 відсотка), отримання пенсії за фактичним місцем проживання –  9500 звернень (3,64 відсотка), виконання рішення суду – 5522 звернення (2,11 відсотка) тощо.

          У звітному періоді на особистому прийомі в органах Фонду прийнято 89781 відвідувач, що складає 34,4 відсотка від загальної кількості звернень громадян.

          Найбільше відвідувачів в розрізі регіонів було із Хмельницької (9739), Одеської (8014), Київської (7870), Донецької (6443), Дніпропетровської (6143), Львівської (5891) та Житомирської (5475) областей.

          З метою більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівниками підвідомчих управлінь Фонду здійснюються виїзні прийоми громадян на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання пенсіонерів, на яких у звітному періоді прийнято 46964 громадянина, що  складає 18,4 відсотка від загальної кількості звернень громадян.

          Особлива увага на виїзних прийомах приділяється, як інвалідам Великої Вітчизняної війни, так і особам з обмеженими фізичними можливостями, особам з інвалідністю по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. Прийнято 5300 осіб відповідних категорій громадян.

          Протягом січня – червня 2018 року до органів Фонду надійшло 4616 повторних звернень (1,8 відсотка від загальної кількості звернень). Найбільша кількість повторних звернень від громадян – з м. Києва (729), Дніпропетровської (477), Донецької (406) та Полтавської (372) областей.

У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року кількість повторних звернень збільшилась на 76 відсотків.

          У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року у відсотковому співвідношенні до загальної кількість звернень громадян кількість повторних звернень збільшилась на 0,7 відсотка.

          З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів влади, що підтверджується  кількістю повторних звернень саме до центрального апарату Фонду – 1850, що складає 40 відсотків від загальної кількості повторних звернень.

          З метою зменшення кількості повторних звернень громадян практикується спільний розгляд таких звернень на засіданнях комісій за участю представників органів праці та соціального захисту населення та місцевих органів влади (66 звернень).

          Крім цього, в органах Фонду забезпечуються умови щодо особистої участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг (46 громадянами виявлено таке бажання).

          Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в органах Фонду продовжують роботу постійно діючі «гарячі» телефонні лінії та Контакт-центр Пенсійного фонду України з багатоканальною телефонною лінією. За звітний період 435449 громадян отримали консультаційну підтримку.

 

background Layer 1