Пропустити навігацію

За I квартал 2017 року

Протягом
січня – березня 2017 року робота Пенсійного фонду України  була спрямована на забезпечення
конституційного права громадян на звернення та створення належних умов для
реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

 

         У звітному періоді до Пенсійного фонду
України надійшло 92
252 звернення громадян, в
тому числі:

 

         – до центрального апарату – 4 070 звернень (4,4 відсотка від загальної кількості
звернень);

 

         – до підвідомчих органів – 88 182
звернення (95,6 відсотка від загальної кількості звернень);

 

         Кількість звернень до Пенсійного фонду
України, яка надійшла за звітний період (92
252), порівняно з аналогічним періодом минулого року
(99
257) зменшилась на 7 відсотків.

 

         Разом з тим спостерігається значне
збільшення кількості звернень громадян в
підвідомчих органах Волинської (на 187 відсотків), Чернігівської (на 27
відсотків) та Черкаської (на  19
відсотків) областей.

 

         До такого збільшення кількості звернень
громадян призвели масові звернення пенсіонерів за вислугою років органів
внутрішніх справ, які наразі піднімають питання проведення перерахунку їх
пенсій з урахуванням грошового забезпечення поліцейських, яке визначено Законом
України «Про Національну поліцію».              

 

         Найбільше звернень (на 10 тис.
пенсіонерів) надійшло у Волинській (150 звернень), Чернігівській (134
звернення) та Сумській (130 звернень) областях. Найменша кількість звернень
громадян відповідно надійшла в Івано-Франківській (31 звернення), Вінницькій
(41 звернення) та Черкаській (45 звернень) областях.

 

         На особистому та виїзних прийомах в
Пенсійному Фонді України було прийнято 63
583
громадянина (69 відсотків від загальної кількості). Найбільше відвідувачів (на
10 тис. пенсіонерів) було в Сумській (112 громадян), Хмельницькій (110
громадян) та Чернігівській (101 громадянин) областях. Найменше відвідувачів
відповідно було в Івано-Франківській  (15
звернень) та Волинській (20 звернень) областях, а також в місті Києві (21
звернення).

 

         В своїх зверненнях до органів Фонду
громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання
щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 26 842 звернення (29
відсотків від загальної кількості звернень) та роз’яснення діючого пенсійного
законодавства – 18 301 звернення (20 відсотків). 

 

          За січень – березень  2017 року до Пенсійного фонду України
надійшло  1
114  повторних
звернень, що майже на 14 відсотків більше ніж за аналогічний період минулого
року (979 звернень). Найбільша кількість повторних звернень надійшла до
центрального апарату Фонду (637 звернень), що складає 57 відсотків від
загальної кількості повторних звернень. В підвідомчих органах найбільша
кількість повторних звернень надійшла в місті Києві (92 звернення), Полтавській
(64) та Дніпропетровській (50) областях.

 

         З числа розглянутих повторних звернень,
в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного
законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються
незадоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів
влади.

 

         Для зменшення кількості звернень та
попередження випадків їх повторних звернень в органах Фонду продовжують роботу
постійно діючі «гарячі» телефонні лінії. Номери телефонів «гарячих» телефонних
ліній оприлюднені у ЗМІ, на веб-сайтах, інформаційних стендах органів Фонду.

 

         Консультаційну підтримку громадяни
отримують і в Контакт-центрі Пенсійного фонду України з багатоканальною
телефонною лінією. За звітний період 63 775 громадян отримали консультаційну
підтримку.

 

         Крім цього, Пенсійний фонд України
спрямовує свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що
надійшли з державної установи “Урядовий контактний центр” та вживає
заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та
інтересів заявників. Протягом січня – березня 2017 року розглянуто 6 856 таких
звернень громадян, які обліковуються окремо від загальної кількості звернень
громадян, хоча серед пенсіонерів набуває популярності такий вид звернення до
вищих органів влади. Безпосередньо до центрального апарату Фонду надійшло 729
таких звернень, що на 38 відсотків більше ніж за аналогічний період минулого
року.

 

         Набирає обертів популярність звернень
до Пенсійного фонду України через Веб-портал Фонду.
Протягом січня – березня 2017 року зареєстровано 1
902 звернення, що в три рази більше порівняно з аналогічним періодом минулого року (610 звернень).

 

 

background Layer 1