Інформація щодо вакантних посад державних службовців в центральному апараті Пенсійного фонду України, на які оголошено конкурс
Станом на 12 травня 2015 року
Інформація
щодо вакантних посад державних службовців
в центральному апараті Пенсійного фонду України,
на які оголошено конкурс
Структурний підрозділ
|
Посада
|
Основні вимоги
до кандидатів на посади
|
департамент інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів
|
директор департаменту
|
основні вимоги до кандидатів: повна вища технічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст або магістр по одній зі спеціальностей: математика, технічна кібернетика, економічна кібернетика або інших спеціальностей з системотехніки щодо автоматизованих інформаційних технологій; вільне володіння державною мовою; досвід роботи з використання відповідних програмних засобів; стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років
|
сектор захисту інформації департаменту інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів
|
завідувач сектору
|
основні вимоги до кандидатів: повна вища технічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст або магістр по одній зі спеціальностей: математика, технічна кібернетика, економічна кібернетика або інших спеціальностей з системотехніки щодо автоматизованих інформаційних технологій; вільне володіння державною мовою; досвід роботи з використання відповідних програмних засобів; стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років
|
департамент платежів до пенсійної системи та захисту прав застрахованих осіб
|
директор департаменту
|
основні вимоги до кандидатів: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на комп`ютері та використання відповідних програмних засобів; стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років
|
режимно–секретний сектор
|
завідувач сектору
|
|
департамент персоналу та адміністративного забезпесення
|
заступник директора департаменту
|
основні вимоги до кандидатів: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на комп`ютері та використання відповідних програмних засобів; стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років
|
прес-служба департаменту персоналу та адміністративного забезпесення
|
керівник
прес-служби
|
основні вимоги до кандидатів: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра; вільне володіння державною мовою; стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 2 років або на керівних посадах у засобах масової інформації не менше 3 років
|
юридичне управління
|
головний спеціаліст
|
основні вимоги до кандидатів: повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на комп`ютері та використання відповідних програмних засобів; стаж роботи за фахом в державній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років
|
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі
на заміщення вакантної посади державного службовця,
подають до конкурсної комісії Пенсійного фонду України
наступні документи:
1. заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
2. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
3. дві фотокартки розміром 4 Х 6 см;
4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5. декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про запобігання корупції”;
6. копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);
7. копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
8. довідку про допуск до державної таємниці (у разі її наявності);
Документи приймаються протягом 30 днів з дня оголошення конкурсу за адресою: 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 9, кім. 405. Повна інформація щодо порядку проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою за телефонами: (044) 284-51-27, 285-32-90.