Пропустити навігацію

Інформація щодо вакантних посад державних службовців в центральному апараті Пенсійного фонду України, на які оголошено конкурс

Станом на 12 травня 2015 року

 

 

Інформація

 

щодо вакантних посад державних службовців

 

в центральному апараті Пенсійного фонду України,

 

 на які оголошено конкурс

 

 

Структурний підрозділ

 

Посада

 

Основні вимоги

 

до кандидатів на посади

 

департамент інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів

 

директор департаменту

 

основні вимоги до кандидатів: повна вища технічна освіта  за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст або магістр по одній зі спеціальностей: математика, технічна кібернетика, економічна кібернетика або інших спеціальностей з системотехніки щодо автоматизованих інформаційних технологій; вільне володіння державною мовою; досвід роботи з використання відповідних програмних засобів; стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах  в інших сферах управління не менше 5 років

 

сектор захисту інформації департаменту інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів 

 

завідувач сектору

 

основні вимоги до кандидатів: повна вища технічна освіта    за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст або магістр по одній зі спеціальностей: математика, технічна кібернетика, економічна кібернетика або інших спеціальностей з системотехніки щодо автоматизованих інформаційних технологій; вільне володіння державною мовою; досвід роботи з використання відповідних програмних засобів; стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 2 років  або стаж роботи за фахом в інших сферах управління  не менше 3 років

 

департамент платежів до пенсійної системи та захисту прав застрахованих осіб

 

директор департаменту

 

основні вимоги до кандидатів: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;  вільне володіння державною мовою; вміння працювати  на комп`ютері та використання відповідних програмних засобів; стаж роботи за фахом у державній службі  на керівних посадах чи на керівних посадах  в інших сферах управління не менше 5 років

 

режимносекретний сектор

 

завідувач сектору

 

департамент персоналу та адміністративного забезпесення

 

заступник директора департаменту

 

основні вимоги до кандидатів: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;  вільне володіння державною мовою; вміння працювати  на комп`ютері та використання відповідних програмних засобів; стаж роботи за фахом у державній службі  на керівних посадах чи на керівних посадах  в інших сферах управління не менше 5 років

 

прес-служба департаменту персоналу та адміністративного забезпесення

 

керівник

 

прес-служби

 

основні вимоги до кандидатів: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;  вільне володіння державною мовою; стаж роботи за фахом    у державній службі на керівних посадах  не менше 2 років або на керівних посадах у засобах масової інформації  не менше 3 років

 

юридичне управління

 

головний спеціаліст

 

основні вимоги до кандидатів: повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра; вільне володіння державною мовою; вміння працювати  на комп`ютері та використання відповідних програмних засобів; стаж роботи за фахом  в державній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років

 

 

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі

 

на заміщення вакантної посади державного службовця,

 

подають до конкурсної комісії Пенсійного фонду України

 

наступні документи:

 

 

1.     заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника  із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу  та проходження державної служби;

 

2.     заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

 

3.     дві фотокартки розміром 4 Х 6 см;

 

4.     копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

 

5.     декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про запобігання корупції”;

 

6.     копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);

 

7.     копію військового квитка (для військовозобов’язаних);

 

8.     довідку про допуск до державної таємниці (у разі її наявності);

 

 

Документи приймаються протягом 30 днів з дня оголошення конкурсу за адресою: 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 9, кім. 405. Повна інформація щодо порядку проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою за телефонами:       (044) 284-51-27, 285-32-90.  

 

 

background Layer 1