Пропустити навігацію

За І квартал 2016 року

Протягом січня – березня 2016 року робота Пенсійного фонду України  була спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

У звітному періоді до Пенсійного фонду України надійшло 99277 звернень громадян, в тому числі:

– до центрального апарату – 4635 звернень (4,7 відсотка від загальної кількості звернень);

– до підвідомчих органів (далі – органи Фонду) – 94642 звернення (95,3 відсотка від загальної кількості звернень);

Кількість звернень до органів Фонду, яка надійшла за звітний період (99277), порівняно з аналогічним періодом минулого року (103266) зменшилась на 3,9 відсотка.

Разом з тим спостерігається значне збільшення кількості звернень громадян в центральному апараті Фонду (на 19 відсотків) та в підвідомчих органах Донецької області (на 33 відсотка).

Найбільше звернень (на 10 тис. пенсіонерів) надійшло в Хмельницькій (150 звернень), Сумській (141 звернення), та Київській (128 звернень) областях. Найменша кількість звернень громадян відповідно надійшла в Черкаській та Івано-Франківській (по 38 звернень) областях.

На особистому та виїзних прийомах в органах Фонду було прийнято 73665 громадян (74,2 відсотка від загальної кількості). Найбільше відвідувачів (на 10 тис. пенсіонерів) було в Хмельницькій (132 громадянина), Сумській (124 громадянина), Київській (99 громадян), Дніпропетровській (87 громадян) та Кіровоградській  (83 громадянина) областях.

В своїх зверненнях до органів Фонду громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 26639 звернень (26,8 відсотка від загальної кількості звернень) та роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 23596 звернень (23,8 відсотка).

Особливої гостроти набули численні звернення, пов’язані з питанням перерахунку пенсій пенсіонерам силових структур та правомірності припинення виплати пенсій вимушеним переселенням жителів Донецької та Луганської областей, що майже на 2 відсотка збільшило загальну кількість звернень (1838 масових звернень).

За січень – березень  2016 року до органів Фонду надійшло  980  повторних звернень, що на 36 відсотків менше ніж за аналогічний період минулого року (1523 звернення). Найбільша кількість повторних звернень в органах Фонду по Полтавській області (99) та м. Києву (300).

З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів влади.

Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в органах Фонду продовжують роботу постійно діючі «гарячі» телефонні лінії. Номери телефонів «гарячих» телефонних ліній оприлюднені у ЗМІ, на веб-сайтах, інформаційних стендах органів Фонду.

Консультаційну підтримку громадяни отримують і в Контакт-центрі Пенсійного фонду України з багатоканальною телефонною лінією. За звітний період 46690 громадян отримали консультаційну підтримку.

Враховуючи, що питання широкої інформаційно-роз’яснювальної роботи, підвищення якості обслуговування громадян є пріоритетними напрямками роботи органів Фонду в 2016 році, на даний час здійснюється низка заходів задля побудови оперативної системи обслуговування громадян із забезпеченням вільного їх доступу до об’єктивної, своєчасної та конкретної інформації.

 

background Layer 1