Пропустити навігацію

Операторами Контакт-центру Пенсійного фонду України впродовж І кварталу 2022 року надано 76,5 тис. консультативних послуг.

Операторами Контакт-центру Пенсійного фонду України впродовж І кварталу 2022 року надано 76,5 тис. консультативних послуг.
Найчастіше додзвонювачі запитували про:
 правила проведення перерахунків пенсій;
можливість дистанційного подання документів для
 призначення та перерахунку пенсій, внесення змін до пенсійної справи;
 виплату пенсій через відділення АТ “Укрпошта” у період воєнного стану;
 порядок формування е-лікарняних та користування сервісом вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України “E-лікарняні”;
 порядок виплати 6 500 грн “єПідтримки”.
Найбільше дзвінків надходило від жителів міста Києва (23,0 %), Дніпропетровської (10,6 %), Донецької (9,8 %), Харківської (9,0 %), Київської (5,0 %), Запорізької (4,7 %), Одеської (4,4 %), Львівської (3,7 %), Полтавської (3,4 %) та Луганської (3,0 %) областей.
 
05.05.2022 Kontakt tsentr
 
 
background Layer 1