У січні оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України опрацювали понад 32 тисячі дзвінків
Протягом січня 2023 року оператори Контакт-центру Фонду надали громадянам 32 681 роз’яснення норм чинного законодавства.
Переважно додзвонювачів цікавили питання щодо:
- порядку призначення, виплати житлових субсидій та страхових виплат;
- порядку подання роботодавцями заяв-розрахунків через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України;
- умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
- перерахунків пенсій;
- можливості дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
- надання допомоги страхувальникам та ФОП щодо заповнення ЄСВ-звітності в умовах роботи підприємств під час воєнного стану в Україні.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів м. Києва (21,2%), Харківської (12,4%), Дніпропетровської (10,2%), Одеської (4,9%), Київської (4,8%), Донецької (4,5%), Полтавської (4,4%), Запорізької (4,1%), Херсонської (4,0%) та Львівської (4,0%) областей.
Нагадаємо, оператори Контакт-центру Фонду надають консультації:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру: