Оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України протягом І кварталу проконсультували понад 140 тисяч громадян
Упродовж січня-березня 2023 року фахівці Контакт-центру Фонду надали додзвонювачам 141 559 роз’яснень норм чинного законодавства та запропонували порядок подальших дій. За день, в середньому, консультанти опрацьовували 2 021 дзвінок.
Переважно людей, які телефонували до Контакт-центру, цікавили питання щодо:
- порядку призначення, виплати житлових субсидій та страхових виплат;
- порядку подання роботодавцями заяв-розрахунків через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України;
- умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
- індексації пенсій з 1 березня 2023 року;
- виплати допомоги на поховання;
- можливості дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
- е-лікарняних та е-трудових.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів Києва (18,8%), Харківської (11,5%), Дніпропетровської (11,4%), Київської (5,3%), Полтавської (4,8%), Одеської (4,6%), Донецької (4,2%), Львівської (4,1%) та Запорізької (4,0%) областей.
Нагадаємо, оператори Контакт-центру надають консультації:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру: