Обмін досвідом — це запорука розвитку
Контакт-центр Пенсійного фонду України надає послуги з інформування та консультування громадян з питань пенсійного забезпечення, надання субсидій та пільг, страхових виплат, забезпечує оперативне реагування на актуальні питання додзвонювачів.
Наш комунікаційний канал дозволяє отримувати інформаційні послуги дистанційно, що стало особливо актуально в умовах пандемії ковіду в Україні, а в подальшому — під час широкомасштабної військової агресії.
Для можливості обмінятись досвідом з надання консультативних послуг фахівці Контакт-центру Пенсійного фонду України відвідали з робочим візитом Урядовий контакт-центр.
В ході зустрічі фахівці Урядового контакт-центру поділилися позитивними напрацюваннями щодо шляхів виходу із складних комунікаційних ситуацій, продемонстровали роботу чатів та чат-ботів Урядового контакт-центру, ознайомили з методиками проведення навчань нових працівників та підвищення кваліфікації працюючих консультантів.
Особливе місце в спілкуванні було відведено питанням контролю якості обслуговування громадян.
Домовились, що співпраця буде тривати й надалі, адже обмін досвідом — це запорука розвитку.