Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України у І кварталі 2025 року
Протягом І кварталу 2025 року до Пенсійного фонду України надійшло 624 інформаційних запити, з них: електронною поштою – 621, поштою – 3.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 537, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 56, юридичних осіб – 14, об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 9, представників медіа – 8.
Із загальної кількості запитів на інформацію, отриманих за звітний період, 443 (71,0 %) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України в установленому порядку, 135 (21,6 %) – надіслано за належністю розпорядникам інформації для опрацювання, 46 (7,4 %) – перебуває на стадії опрацювання.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 484 (77, 6 % загальної кількості).
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій, житлових субсидій та пільг;
- порядок виплати пенсій, у тому числі в умовах воєнного стану;
- можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій, у тому числі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
- порядок здійснення страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”;
- страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений законодавством.