Пропустити навігацію

Типова інформаційна картка адміністративної послуги з надання одноразової компенсації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю до 18 років, яким встановлено інвалідність внаслідок одержаних на території України ушкоджень здоров’я, спричинених вибухонебезпечними предметами, визначеними пунктом 1 частини першої статті 1 Закону України “Про протимінну діяльність в Україні”

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Пенсійного фонду України

31.07.2025 року № 136

 

Типова інформаційна картка

адміністративної послуги з надання одноразової компенсації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю до 18 років, яким встановлено інвалідність внаслідок одержаних на території України ушкоджень здоров’я, спричинених вибухонебезпечними предметами, визначеними пунктом 1 частини першої статті 1 Закону України “Про протимінну діяльність в Україні”

______________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання послуги

1

Місцезнаходження

Зазначається місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг.

2

Інформація щодо режиму роботи

Зазначається режим роботи суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг.

3

Телефон, адреса

електронної пошти,

вебсайт

Зазначається телефон / адреса електронної пошти та інформаційної сторінки вебпорталу / сайту суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг.

Нормативні акти, якими регламентується надання послуги

4

Закони України

Закон України “Про протимінну діяльність в Україні”;

Закон України “Про адміністративну процедуру”.

5

Акти Кабінету Міністрів України

Порядок надання одноразової компенсації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29 вересня 2021 року № 1020;

постанова Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1338 “Деякі питання запровадження оцінювання повсякденного функціонування особи”;

постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2013 року № 917 “Деякі питання встановлення лікарсько-консультативними комісіями інвалідності дітям”;

постанова Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2016 року № 606 “Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів”;

постанова Кабінету Міністрів України від 25 червня 2025 року № 765 “Деякі питання призначення та виплати державних соціальних допомог, соціальних стипендій органами Пенсійного фонду України” (далі – постанова № 765).

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Постанова правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436.

Умови отримання послуги

7

Особи, які мають право на отримання послуги

Особи з інвалідністю та діти з інвалідністю до 18 років, яким встановлено інвалідність унаслідок одержаних на території України ушкоджень здоров’я, спричинених вибухонебезпечними предметами, визначеними пунктом 1 частини першої статті 1 Закону України “Про протимінну діяльність в Україні” (далі – постраждалі особи).

8

Підстава для отримання послуги

Звернення до суб’єкта надання адміністративної послуги / виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі утворення) ради / центрів надання адміністративних послуг.

9

Перелік необхідних документів

Постраждалі особи / законні представники, особа яких посвідчується паспортом громадянина України або іншим документом, що посвідчує особу (паспортний документ іноземця / посвідка на постійне проживання / посвідчення біженця / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту), пред’являє документ, що засвідчує реєстрацію особи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків із зазначеного Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

заява за формою, затвердженою постановою № 765;

для дітей віком до 14 років – копія свідоцтва про народження дитини або за технічної можливості е-свідоцтва про народження;

рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті ради або суду про встановлення над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування, опіки, піклування (в разі здійснення опіки або піклування над дітьми), про влаштування таких дітей на цілодобове перебування до закладів різних типів, форм власності та підпорядкування або рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті ради про влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, в прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу;

витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи або копія довідки медико-соціальної експертної комісії, або витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи про групу і причину інвалідності (особам віком від 18 років), або копія висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про встановлення категорії “дитина з інвалідністю” (дітям віком до 18 років).

Якщо для отримання компенсації необхідно подати документи та/або відомості, що містяться в інформаційно-комунікаційних системах, або якщо такі документи та/або відомості можуть бути отримані / підтверджені шляхом електронної інформаційної взаємодії з інформаційно-комунікаційними системами та публічними електронними реєстрами органів державної влади, такі документи та/або відомості не подаються, а в заяві зазначаються відомості, необхідні для верифікації особи та отримання даних з відповідних реєстрів і надання компенсації.

10

Спосіб подання документів

У паперовій формі при особистому зверненні до сервісних центрів головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві, виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі утворення) ради, центрів надання адміністративних послуг;

засобами поштового зв’язку до головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві;

в електронній формі (за технічної можливості) через вебпортал електронних послуг, мобільний додаток Пенсійного фонду України або Єдиний державний вебпортал електронних послуг (Портал Дія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

11

Платність (безоплатність) надання

Надається безоплатно.

12

Строк надання послуги

Документами розглядаються у місячний строк з дня їх прийняття або відправлення.

13

Перелік підстав для відмови в наданні послуги

Рішення про відмову у призначенні компенсації може бути прийняте, якщо:

подані документи не відповідають пункту 8 Порядку надання одноразової компенсації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 вересня 2021 року № 1020;

надано недостовірну інформацію;

звернення за призначенням компенсації надійшло пізніше ніж через 60 календарних місяців після встановлення зв’язку інвалідності з ушкодженнями, спричиненими вибухонебезпечними предметами;

постраждалій особі за її вибором виплачено компенсацію за іншим законом.

14

Результат надання послуги

Орган Пенсійного фонду України приймає рішення про призначення компенсації / відмову у наданні компенсації.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Орган Пенсійного фонду України повідомляє про прийняте рішення невідкладно, а за наявності обґрунтованих причин – не більш як через три робочі дні з дня прийняття відповідного рішення шляхом надсилання повідомлення у паперовій або електронній формі (за наявності адреси електронної пошти).

Якщо заява з необхідними документами та/або відомостями була подана через центр надання адміністративних послуг, орган Пенсійного фонду України інформує центр надання адміністративних послуг про прийняте рішення протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення.

background Layer 1