Звіт Пенсійного фонду України про базове відстеження результативності постанови правління Пенсійного фонду України від 26.12.2011 № 39-2
Звіт Пенсійного
фонду України
про базове відстеження
результативності постанови правління
Пенсійного фонду України від 26.12.2011 № 39-2
“Про затвердження Змін до
Порядку взяття на облік та зняття з обліку
в органах
Пенсійного фонду України платників єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування”.
1. Вид та назва регуляторного акта
Постанова правління Пенсійного фонду України від
26.12.2011 № 39-2 “Про затвердження Змін до Порядку взяття на облік та зняття з
обліку в органах Пенсійного фонду України платників єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування”
зареєстрована в Міністерстві юстиції України 19.01.2012 за № 78/20391 (далі –
Постанова).
2. Виконавець заходів з
відстеження
Пенсійний фонд України (департамент надходження
доходів).
3. Цілі прийняття акта
Постанову розроблено на виконання
Закону України від 19.05.2011 №
3384 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення
процедур припинення юридичних осіб та підприємницької діяльності фізичних
осіб-підприємців за їх рішенням”.
Постанова передбачає удосконалення
існуючого порядку зняття з обліку в органах Пенсійного фонду України платників
– юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, механізму взаємообміну
документами (повідомленнями, інформацією) між державним реєстратором, органами
Пенсійного фонду України та іншими фондами соціального страхування, визначення
порядку заповнення та надання платнику довідки про відсутність заборгованості
із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального
страхування, рішення про відмову у видачі довідки про відсутність
заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів
соціального страхування та надання державному реєстраторові повідомлення про
заперечення здійснення спрощеної процедури державної реєстрації припинення
юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.
4. Строк виконання заходів з
відстеження
Березень 2012 р.
5. Тип відстеження.
Базове відстеження.
6. Методи одержання
результатів відстеження
Для одержання результатів базового відстеження застосовувався
статистичний метод.
7. Дані та
припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи
одержання даних
Відстеження
результативності Постанови здійснюється статистичним методом шляхом аналізу
результативності показників щодо суб’єктів господарювання, які знімаються з
обліку в органах Пенсійного фонду України.
8. Кількісні
та якісні значення показників
результативності акта
З початку дії
Постанови створено умови для удосконалення існуючого порядку зняття з обліку в
органах Пенсійного фонду України платників – юридичних осіб та фізичних осіб –
підприємців та ефективного виконання покладених на органи Фонду завдань та
функцій щодо обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування, а також забезпечено удосконалення механізму взаємообміну документами між державним реєстратором та
органами Пенсійного фонду України.
Державні реєстратори
та органи Пенсійного фонду України здійснюють взаємодію щодо підтвердження
відомостей про юридичну особу та фізичну особу – підприємця при проведенні
державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької
діяльності фізичної особи – підприємця.
За довідками про
відсутність заборгованості юридичні особи та фізичні особи – підприємці
звертаються лише до органів Пенсійного фонду України.
9.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення
визначених цілей.
Позитивними факторами
прийняття Постанови є приведення нормативно – правових актів Пенсійного фонду
України у відповідність до норм чинного законодавства та удосконалення
існуючого порядку зняття з обліку в органах Пенсійного фонду України платників
– юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, механізму взаємообміну
документами (повідомленнями, інформацією) між державним реєстратором та
органами Пенсійного фонду України.
Голова
правління Б.Зайчук