Пропустити навігацію

Звіт Пенсійного фонду України про базове відстеження результативності постанови правління Пенсійного фонду України від 08.10.2010 № 22-7

 

Звіт Пенсійного фонду України

про базове відстеження
результативності постанови правління Пенсійного фонду України від 08.10.2010 №
22-7

“Про
затвердження Порядку розгляду органами Пенсійного фонду України скарг на
рішення про накладення штрафу, нарахування пені та заяв платників при
узгодженні ними вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування”

 

1. Вид та назва
регуляторного акта

Постанова
правління Пенсійного фонду України від 08.10.2010 № 22-7 “Про затвердження
Порядку розгляду органами Пенсійного фонду України скарг на рішення про
накладення штрафу, нарахування пені та заяв платників при узгодженні ними
вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування” (далі – Постанова),
зареєстрована в Міністерстві юстиції України 12.11.2010 за № 1096/18391.

2.
Виконавець  заходів з відстеження

Пенсійний
фонд України (юридичне управління).

 

3. Цілі прийняття акта

 

Постанову розроблено на
виконання статті 25
Закону України від 08.07.2010 № 2464-
VI “Про збір та облік єдиного внеску
на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

Зазначеним Законом, який набрав чинності з 1 січня
2011 року
, запроваджено в Україні сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування,
консолідовано в одному органі (Пенсійному фонді
України) подібні для всіх фондів соціального страхування функції, а саме:
постановка на облік платників, формування та ведення Державного реєстру
загальнообов’язкового державного соціального страхування (що включає
інформаційну систему відомостей про платників єдиного внеску та про
застрахованих осіб), забезпечення єдиної звітності, здійснення контролю за
повнотою та своєчасністю справляння єдиного внеску, а також стягнення
заборгованості зі сплати єдиного внеску.

Постанова визначає процедуру
подання та розгляду органами Пенсійного фонду заяв платників єдиного
внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування
при узгодженні ними результатів перевірок та вимог про
сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування, оскарженні рішень про нарахування пені та накладення
фінансових санкцій, а також скарг банків на рішення про накладення фінансових
санкцій.

 

4. Строк виконання заходів з
відстеження

 

Відповідно
до аналізу регуляторного впливу проекту постанови правління Пенсійного фонду
України “Про затвердження Порядку розгляду органами Пенсійного фонду України
скарг на рішення про накладення штрафу, нарахування пені та заяв платників при
узгодженні ними вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальноообовۥязкове
державне соціальне страхування”
базове
відстеження результативності регуляторного акта планувалось здійснювати через
рік після набрання чинності цим регуляторним актом, а саме у січні 2012 року.
Строк виконання заходів – 45 робочих днів.

 

5.     Тип відстеження, методи
одержання результатів відстеження

 

Базове
відстеження Постанови здійснювалось із використанням виключно статистичних
даних, а саме даних юридичного управління Пенсійного фонду України, даних
підвідомчих органів Пенсійного фонду України.

 

6.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також
способи одержання даних

 

Дані, на основі
яких відстежувалася результативність Постанови, визначені
на підставі звітних даних підвідомчих
органів Пенсійного фонду України.

 

7.    
Кількісні та якісні значення
показників результативності

акта

 

Прийняття Постанови дає
можливість реалізувати
статтю 25
Закону України від
08.07.2010 № 2464-
VI “Про збір
та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

За 2011 рік Пенсійним фондом України відповідно до Постанови розглянуто
2263 скарги платників єдиного внеску.  З
них, 1673 – не задоволено; 72 – задоволено на користь платників; 47 – частково
задоволено на користь платників; 450 – повернуто без розгляду; 21 – направлено
на новий розгляд.

 

 

8.          
Оцінка результатів реалізації
регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

 

У зв’язку з
прийняттям Постанови врегульовано питання розгляду органами Пенсійного фонду
скарг платників на рішення про накладення штрафу, нарахування пені та заяв
платників при узгодженні ними вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного
внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

 

Голова правління                                                                                 Б. Зайчук


 

 

31”
січня 2012 р.

background Layer 1