Пропустити навігацію

Пояснювальна записка до проєкту Закону України “Про внесення змін Закон України “Про судоустрій і статус суддів” у зв’язку із запровадженням обліку трудової діяльності працівника в електронній формі”

 

 

  1. Резюме

Запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі, з метою досягнення цілі 11 “Людина живе в державі, яка ставить перед собою реалістичні цілі та досягає їх з використанням розумно необхідних для цього ресурсів” Програми діяльності Кабінету Міністрів України, схваленої Постановою Верховної Ради України від 4 жовтня 2019 р. № 188-IX.

 

  1. Проблема, яка потребує розв’язання

У зв’язку із впровадженням обліку трудової діяльності працівника в електронній формі потребує внесення змін Закон України “Про судоустрій і статус суддів” в частині визначення джерел інформації про трудову діяльність особи під час добору кандидатів на посаду судді та проведення конкурсу на посаду члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України.

 

  1. Суть проєкту акта

Проєктом акта пропонується внести зміни до Закон України “Про судоустрій і статус суддів”, виключивши копію трудової книжки з переліку документів, що подають кандидати на посаду судді та кандидати на посаду члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України.

 

  1. Вплив на бюджет

Реалізація акта не потребує додаткового фінансування з Державного бюджету України та бюджету Пенсійного фонду України.

 

  1. Позиція заінтересованих сторін

Проєкт акта стосується соціально-трудової сфери та потребує погодження із Спільним представницьким органом репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні; Спільним представницьким органом сторони роботодавців на національному рівні. Проєкт не регулює питань прав осіб з інвалідністю і не потребує погодження з громадською організацією “Всеукраїнська організація “Союз осіб з інвалідністю України” та громадською спілкою “Всеукраїнське громадське об’єднання “Національна асамблея людей з інвалідністю України”.

Проєкт акта не стосується питань функціонування місцевого самоврядування, прав та інтересів територіальних громад, місцевого та регіонального розвитку, сфери наукової та науково-технічної діяльності та не потребує погодження уповноваженими представниками всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування, проведення експертизи Науковим комітетом Національної ради України з питань розвитку науки і технологій.

 

  1. Прогноз впливу

Проєкт акта матиме вплив на кандидатів на посаду судді, кандидатів на посаду члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України.

Проєкт акта дозволить, привести у відповідність до законодавства перелік документів, що містять інформацію про трудову діяльність кандидатів на посаду судді та кандидатів на посаду члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України. Прогноз впливу реалізації акта на ключові інтереси заінтересованих сторін додається.

Проєкт акта за предметом правового регулювання не матиме впливу на ринкове середовище, розвиток регіонів, громадське здоровʼя, екологію та навколишнє природне середовище.

Проєкт акта не стосується питань розвитку адміністративно-територіальних одиниць та не впливатиме на ринок праці.

 

  1. Позиція заінтересованих органів

Проєкт акта потребує погодження із Міністерством соціальної політики, Міністерством фінансів, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, Міністерством закордонних справ, Міністерством цифрової трансформації, Державною судовою адміністрацією, Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини, Адміністрацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації та проведення правової експертизи Міністерством юстиції.

 

  1. Ризики та обмеження

У проєкті акта відсутні положення, що стосуються прав та свобод, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, впливають на забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, містять ризики вчинення корупційних правопорушень та правопорушень, пов’язаних з корупцією, створюють підстави для дискримінації, стосуються інших ризиків та обмежень, які можуть виникнути під час реалізації акта.

Проєкт акта не потребує проведення громадських антидискримінаційної та антикорупційної експертиз.

 

  1. Підстава розроблення проєкту акта

Проєкт акта розроблено Пенсійним фондом України з урахуванням засад реалізації органами виконавчої влади принципів державної політики цифрового розвитку.

 

 

 

Голова правління

Пенсійного фонду України                                                                                                                             Євгеній КАПІНУС

 

 

“___” ____________ 2020 р.

 

 

background Layer 1