У I півріччі 2021 року працівниками Контакт-центру Пенсійного фонду України надано понад 250 тисяч консультативних послуг
Найпопулярнішими темами звернень громадян були:
-
проведення перерахунків пенсій у зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму особам, які досягли віку 65 років, та працюючим пенсіонерам;
-
проведення індексації пенсій;
-
встановлення щомісячної компенсаційної виплати особам, яким виповнилося 80 років і більше, у розмірі 500 грн;
-
порядок проведення з 1 жовтня 2021 року щомісячної компенсаційної виплати особам, яким виповнилося 75 років, у розмірі 400 грн;
-
умови автоматичного призначення пенсії;
-
порядок реєстрації на вебпорталі електронних послуг Фонду, користування особистим кабінетом роботодавця та застрахованої особи, у тому числі через мобільний застосунок “Пенсійний фонд”;
-
сплата внесків на пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій;
-
подання звітності з ЄСВ страхувальниками, отримання довідок ОК-5, ОК-7.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів міста Києва – 20,1 %, Дніпропетровської – 12,1 %, Донецької – 12,0 %, Харківської – 8,0 %, Запорізької – 5,0 % та Одеської – 4,0 % областей.
Прийом дзвінків здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00, у суботу – з 8:00 до 14:00 за номерами: 0 800 503 753, 044 281 08 70, 044 281 08 71