Пропустити навігацію

У I півріччі 2021 року працівниками Контакт-центру Пенсійного фонду України надано понад 250 тисяч консультативних послуг

Найпопулярнішими темами звернень громадян були:

  • проведення перерахунків пенсій у зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму особам, які досягли віку 65 років, та працюючим пенсіонерам;

  • проведення індексації пенсій;

  • встановлення щомісячної компенсаційної виплати особам, яким виповнилося 80 років і більше, у розмірі 500 грн;

  • порядок проведення з 1 жовтня 2021 року щомісячної компенсаційної виплати особам, яким виповнилося 75 років, у розмірі 400 грн;

  • умови автоматичного призначення пенсії;

  • порядок реєстрації на вебпорталі електронних послуг Фонду, користування особистим кабінетом роботодавця та застрахованої особи, у тому числі через мобільний застосунок  “Пенсійний фонд”;

  • сплата внесків на пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій;

  • подання звітності з ЄСВ страхувальниками, отримання довідок  ОК-5, ОК-7.

 

Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів міста Києва – 20,1 %, Дніпропетровської – 12,1 %, Донецької – 12,0 %, Харківської – 8,0 %, Запорізької – 5,0 % та Одеської – 4,0 % областей.

 

Прийом дзвінків здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00, у суботу – з 8:00 до 14:00 за номерами: 0 800 503 753, 044 281 08 70, 044 281 08 71

22.07.2021 Kontakt tsentr piktochart 43471390 1024x538

background Layer 1