У 2022 році оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України опрацювали понад 400 тисяч дзвінків
Під час воєнного стану консультативна служба Фонду допомогла багатьом громадянам отримати відповіді на важливі пенсійні питання, питання щодо призначення та виплати субсидій, пільг тощо.
Протягом 2022 року оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України надали 400 958 консультативних послуг.
Найчастіше людей, які телефонували до Контакт-центру, цікавили питання:
- виплати пенсій та субсидій в умовах воєнного стану;
- порядку проведення перерахунків пенсій;
- умов призначення пенсії;
- порядку подання документів для призначення та перерахунку пенсій та субсидій, в тому числі дистанційного;
- формування Е-лікарняних;
- подання звітності з ЄСВ підприємствами та ФОП;
- отримання довідок ОК-5, ОК-7;
- реєстрації на веб-порталі Пенсійного фонду України;
- користування особистим кабінетом роботодавця, застрахованої особи, мобільним додатком “Пенсійний фонд”;
- оформлення пенсійного посвідчення, відображення пенсійного посвідчення у застосунку “Дія” тощо.
Найбільше дзвінків до Контакт-центру Фонду протягом 2022 року надійшло від жителів міста Києва (19,2%), Харківської (14,1%), Дніпропетровської (10,9%), Донецької (6,5%), Запорізької (6,1%), Київської (4,7%),Одеської (4,4%), Полтавської (3,7%), Львівської (3,7%), Херсонської (2,3%), Миколаївської (2,2%) областей.
Нагадаємо, оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України працюють:
- з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
- у суботу – з 8:00 до 14:00,
- неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру: