Результати опитування у 2022 році відвідувачів органів Пенсійного фонду України
З метою удосконалення якості надання послуг органами Пенсійного фонду України у 2022 році проводилось анкетне опитування громадян щодо рівня їх задоволеності якістю обслуговування та надання консультативної допомоги працівниками органів Пенсійного фонду України.
В опитуванні взяли участь:
- 1 927,8 тис. респондентів щодо рівня задоволеності якістю обслуговування в органах Фонду, з них:
-
- задоволені – 1 905,1 тис. респондентів (98,82 % загальної кількості опитаних);
- частково задоволені – 22,0 тис. респондентів (1,14 % загальної кількості опитаних);
- не задоволені – 0,7 тис. респондентів (0,04 % загальної кількості опитаних);
- 1 518,4 тис. респондентів щодо рівня задоволеності якістю надання консультативної допомоги працівниками органів Фонду, з них:
-
- задоволені – 1 492,5 тис. респондентів (98,29 % загальної кількості опитаних);
- частково задоволені – 25,3 тис. респондентів (1,67 % загальної кількості опитаних);
- не задоволені – 0,6 тис. респондентів (0,04 % загальної кількості опитаних).
У середньому рівень довіри населення до органів Пенсійного фонду України становить 98,6 %.