Пропустити навігацію

Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України за I квартал 2023 року

 

Протягом звітного періоду до Пенсійного фонду України надійшло 488 інформаційних запитів, з них: електронною поштою – 485 запитів; поштою – 3 запити.

За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 397, юридичних осіб – 13, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 78.

Із загальної кількості запитів на інформацію, отриманих у І кварталі 2023 року, 393 (80%) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України, 56 (12%) – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації для опрацювання в установленому порядку, 35 (7%) – перебувають на стадії опрацювання, у розгляді 4 (1%) запитів відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.

За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 404 запита (83% загальної кількості).

Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:

  • призначення та перерахунок пенсій;
  • виплату пенсій через відділення АТ “Укрпошта” у період воєнного стану;
  • можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
  • роз’яснення норм пенсійного законодавства (вислуга років, пільговий стаж, пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам та учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС);
  • страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.

Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках – Законом України “Про звернення громадян”.

 

background Layer 1