Пропустити навігацію

Звіт про звернення громадян за 6 місяців 2023 року

 

Пенсійним фондом України (далі – Фонд) та його територіальними органами забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до органів Фонду на особистих та виїзних прийомах і різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, через вебпортал електронних послуг Фонду, державну установу “Урядовий контактний центр”.

Зареєстровано у січні – червні 2023 року 385 410 звернень громадян, в тому числі:

– в апараті Фонду – 29 294 звернення;

– у підвідомчих органах – 356 116 звернень.

Переважно звернення стосувалися правильності застосування чинного законодавства при призначенні і виплаті пенсій, надбавок, підвищень та доплат відповідно до законів України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, “Про державну службу”, “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” та окремих постанов Кабінету Міністрів України. Таких звернень надійшло 140172, що становить 36,4 відсотка загальної кількості.

Крім того, заявники порушували питання:

виконання рішень судів – 42540 звернень (11 відсотків);

підвищення розміру пенсії – 27805 звернень (7,2 відсотка);

витребування довідок та інших матеріалів – 25620 звернень (6,6 відсотка);

виплати житлових субсидій або пільг, в т. ч. причин припинення виплати, – 19028 звернень (4,9 відсотка);

роз’яснення пенсійного законодавства – 15843 звернення (4,1 відсотка);

визначення права на призначення житлової субсидії – 11937 звернень (3,1 відсотка);

визначення права на призначення пенсії – 10724 звернення (2,8 відсотка);

індексації пенсій – 7869 звернень (2 відсотки);

щодо проведення пенсійних виплат на виконання рішень судів – 6990 звернень (1,8 відсотка);

виплати пенсії через установи банків – 5900 звернень (1,5 відсотка);

перерахунку житлових субсидій – 5819 звернень (1,5 відсотка);

виплати пенсій, в т. ч. виплати за минулі періоди, – 5309 звернень (1,4 відсотка);

визначення права на отримання пільги – 4419 звернень (1,2 відсотка);

щодо перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів – 4130 звернень (1,1 відсотка);

використання електронних ресурсів – 3583 звернення (0,9 відсотка);

щодо взяття на облік пенсійних справ / поновлення або продовження виплати пенсії – 2755 звернень (0,7 відсотка);

щодо страхових виплат – 2750 звернень (0,7 відсотка);

видачі пенсійного посвідчення – 2690 звернень (0,7 відсотка);

перерахунку нарахованої суми пільги – 2625 звернень (0,7 відсотка);

щодо електронної трудової книжки – 2136 звернень (0,6 відсотка);

щодо причин припинення виплати пенсії – 2058 звернень (0,5 відсотка);

виплати пенсії через поштові відділення – 1494 звернення (0,4 відсотка);

відображення страхових внесків у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України – 1463 звернення (0,4 відсотка);

виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера – 1373 звернення (0,4 відсотка);

щодо електронних листків непрацездатності – 1012 звернень (0,3 відсотка);

визначення права на отримання грошової допомоги у розмірі десяти пенсій – 931 звернення (0,2 відсотка);

виплати допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності – 927 звернень (0,2 відсотка);

правомірності утримання з пенсій – 875 звернень (0,2 відсотка);

відкликання заяв – 735 звернень (0,2 відсотка);

виплати допомоги на поховання – 708 звернень (0,2 відсотка);

внесення змін про застраховану особу до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України – 703 звернення (0,2 відсотка);

виплати допомоги по вагітності та пологах – 695 звернень (0,2 відсотка);

сплати єдиного внеску – 599 звернень (0,2 відсотка);

щодо висловлення вдячності посадовим особам – 599 звернень (0,2 відсотка);

перевірки достовірності довідок, поданих для призначення чи перерахунку пенсії, – 573 звернення (0,1 відсотка);

роз’яснення з питань соціального страхування – 471 звернення (0,1 відсотка);

перевірки пенсій громадянам, які переїхали на постійне місце проживання за кордон, – 341 звернення (0,1 відсотка);

отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 326 звернень (0,1 відсотка);

з інших питань – 18923 звернення (4,9 відсотка).

Протягом січня – червня 2023 року до органів Фонду надійшло 3803 повторних звернення (1 відсоток загальної кількості звернень).

У звітному періоді на особистих прийомах органами Фонду прийнято 10076 відвідувачів (2,6 відсотка загальної кількості звернень). Крім того здійснюються виїзні прийоми громадян на підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання пенсіонерів. Прийнято на виїзних прийомах 2783 громадянина (0,7 відсотка загальної кількості звернень).

Протягом січня – червня 2023 року до органів Фонду через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 34792 звернення (9 відсотків загальної кількості звернень).

Кількість електронних звернень у звітному періоді становить 125573 (32,6 відсотка загальної кількості звернень), які надсилаються на адреси електронної пошти органів Фонду – 59541 та через вебпортал електронних послуг Фонду – 66032.

Протягом січня – червня 2023 року до органів Фонду звернулось 22835 осіб з інвалідністю (5,9 відсотка загальної кількості звернень громадян), з них: 5401 особа з інвалідністю внаслідок війни, 289 осіб з інвалідністю з дитинства, 17 145 осіб з інвалідністю внаслідок інших причин; 15 506 (4 відсотки) ветеранів військової служби, 542 (0,1 відсотка) ветерани праці, 2451 (0,6 відсотка) учасник ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, 6313 (1,6 відсотка) учасників війни та бойових дій, 47331 (12,3 відсотка) осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

В органах Фонду продовжують роботу постійно діючі “гарячі” телефонні лінії та Контакт-центр Пенсійного фонду України з багатоканальною телефонною лінією. За звітний період 1111850 громадян отримали консультаційну підтримку, в тому числі:

– через Контакт-центр Пенсійного фонду України – 290 061 громадянин;

– через “гарячі” телефонні лінії в підвідомчих органах – 821 789 громадян.

 

 

background Layer 1