У серпні до Контакт-центру Пенсійного фонду України надійшло майже 60 тисяч звернень громадян
Упродовж серпня 2023 року консультантами Контакт-центру Фонду опрацьовано 59 925дзвінків.
Здебільшого, людей, які зверталися до Контакт-центру, цікавили питання:
- порядку призначення та виплати житлових субсидій і пільг;
- виплати ветеранам війни разової грошової допомоги до Дня Незалежності України;
- здійснення страхових виплат;
- подання роботодавцями через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України заяв-розрахунків для оплати лікарняних;
- умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
- оформлення пенсійних посвідчень внутрішньо переміщеним особам;
- виплати допомоги на поховання;
- дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
- порядку призначення пенсії по інвалідності;
- оформлення е-лікарняних та е-трудових;
- графіку роботи сервісних центрів та відділів обслуговування громадян.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від мешканців м. Києва (21,7% загальної кількості звернень до Контакт-центру), Дніпропетровської (11,3%), Харківської (8,3%), Полтавської (6,2%), Одеської (5,1%), Київської (5,0%), Запорізької (4,6%), Львівської (4,5%), Донецької (3,1%), а також Чернігівської (2,6%), Черкаської (2,5%) областей.
Нагадаємо, оператори Контакт-центру надають консультації:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру: