Пропустити навігацію

У серпні до Контакт-центру Пенсійного фонду України надійшло майже 60 тисяч звернень громадян

Упродовж серпня 2023 року консультантами Контакт-центру Фонду опрацьовано 59 925дзвінків. 

Здебільшого, людей, які зверталися до Контакт-центру, цікавили питання:

  • порядку призначення та виплати житлових субсидій і пільг;
  • виплати ветеранам війни разової грошової допомоги до Дня Незалежності України;
  • здійснення страхових виплат;
  • подання роботодавцями через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України заяв-розрахунків для оплати лікарняних;
  • умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану; 
  • оформлення пенсійних посвідчень внутрішньо переміщеним особам;
  • виплати допомоги на поховання;
  • дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
  • порядку призначення пенсії по інвалідності;
  • оформлення е-лікарняних та е-трудових;
  • графіку роботи сервісних центрів та відділів обслуговування громадян.

Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від мешканців м. Києва (21,7% загальної кількості звернень до Контакт-центру), Дніпропетровської (11,3%), Харківської (8,3%), Полтавської (6,2%), Одеської (5,1%), Київської (5,0%), Запорізької (4,6%), Львівської (4,5%), Донецької (3,1%), а також Чернігівської (2,6%), Черкаської (2,5%) областей.

Нагадаємо, оператори Контакт-центру надають консультації:

з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,

у суботу – з 8:00 до 14:00,

неділя – вихідний.

Номери телефонів Контакт-центру:

0-800-503-753

044-281-08-70

044-281-08-71

 

piktochart 61972900 1024x576

background Layer 1