Пропустити навігацію

Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України за 9 місяців 2023 року

Протягом звітного періоду до Пенсійного фонду України надійшло 1 658 інформаційних запитів, з них: електронною поштою – 1 632 запити; поштою – 26 запитів.

За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 1 382, юридичних осіб – 67, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 202, об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 5, представників засобів масової інформації – 2.

Із загальної кількості запитів на інформацію, отриманих протягом 9 місяців 2023 року, 1 285 (77,5 %) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України, 308 (18,6 %) – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації для опрацювання в установленому порядку, 61 (3,7 %) – перебувають на стадії опрацювання, у розгляді 4 (0,2 %) запитів відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.

За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 1 502 запити (90,6 % загальної кількості).

Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:

  • призначення та перерахунок пенсій;
  • виплату пенсій через відділення АТ “Укрпошта” у період воєнного стану;
  • можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
  • роз’яснення норм пенсійного законодавства (вислуга років, пільговий стаж, пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС);
  • страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.

Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках – Законом України “Про звернення громадян”.

 

background Layer 1