Пропустити навігацію

Звіт про звернення громадян за 9 місяців 2023 року

Пенсійним фондом України (далі – Фонд) та його територіальними органами забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до органів Фонду на особистих та виїзних прийомах і різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, через вебпортал електронних послуг Фонду, державну установу “Урядовий контактний центр”.

Зареєстровано у січні – вересні 2023 року 571 840 звернень громадян, в тому числі:

  • в апараті Фонду – 42 101 звернення;
  • у підвідомчих органах – 529 739 звернень.

          Переважно звернення стосувалися правильності застосування чинного законодавства при призначенні і виплаті пенсій, надбавок, підвищень та доплат відповідно до законів України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, “Про державну службу”, “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” та окремих постанов Кабінету Міністрів України. Таких звернень надійшло 212 375, що становить 37,1 відсотка загальної кількості.

          Крім того, заявники порушували питання:

  •   виконання рішень судів – 60 414 звернень (10,6 відсотка);
  •   підвищення розміру пенсії – 39 736 звернень (6,9 відсотка);
  •   витребування довідок та інших матеріалів – 39 364 звернення (6,9 відсотка);
  •   виплати житлових субсидій або пільг, в т. ч. причин припинення виплати, – 28 278 звернень (5 відсотків);
  •   роз’яснення пенсійного законодавства – 24 294 звернення (4,2 відсотка);
  •   визначення права на призначення житлової субсидії – 18 572 звернення (3,3 відсотка);
  •   визначення права на призначення пенсії – 15 910 звернень (2,8 відсотка);
  •   перерахунку житлових субсидій – 10 161 звернення (1,8 відсотка);
  •   індексації пенсій – 9 634 звернення (1,7 відсотка);
  •   щодо проведення пенсійних виплат на виконання рішень судів –
    9 389 звернень (1,6 відсотка);
  •   виплати пенсії через установи банків – 8 138 звернень (1,4 відсотка);
  •   виплати пенсій, в т. ч. виплати за минулі періоди, – 6 944 звернення (1,2 відсотка);
  •   визначення права на отримання пільги – 6 920 звернень (1,2 відсотка);
  •   щодо перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів –
    6 337 звернень (1,1 відсотка);
  •   використання електронних ресурсів – 5 013 звернень (1 відсоток);
  •   щодо взяття на облік пенсійних справ / поновлення або продовження виплати пенсії – 4 854 звернення (0,9 відсотка);
  •   перерахунку нарахованої суми пільги – 4 313 звернень (0,8 відсотка);
  •   щодо страхових виплат – 3 634 звернення (0,6 відсотка);
  •   видачі пенсійного посвідчення – 3 515 звернень (0,6 відсотка);
  •   щодо електронної трудової книжки – 3 145 звернень (0,5 відсотка);
  •   щодо причин припинення виплати пенсії – 3 095 звернень (0,5 відсотка);
  •   відображення страхових внесків у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України – 2 211 звернень (0,4 відсотка);
  •   виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера – 2 012 звернень
    (0,4 відсотка);
  •   виплати пенсії через поштові відділення – 1 923 звернення (0,3 відсотка);
  •   визначення права на отримання грошової допомоги у розмірі
    десяти пенсій – 1 409 звернень (0,2 відсотка);
  •   щодо електронних листків непрацездатності – 1 314 звернень (0,2 відсотка);
  •   правомірності утримання з пенсій – 1 267 звернень (0,2 відсотка);
  •   виплати допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності –
    1 198 звернень (0,2 відсотка);
  •   внесення змін про застраховану особу до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України – 1 073 звернення (0,2 відсотка);
  •   відкликання заяв – 1 072 звернення (0,2 відсотка);
  •   виплати допомоги на поховання – 1 028 звернень (0,2 відсотка);
  •   виплати допомоги по вагітності та пологах – 907 звернень (0,2 відсотка);
  •   сплати єдиного внеску – 903 звернення (0,2 відсотка);
  •   перевірки достовірності довідок, поданих для призначення чи перерахунку пенсії, – 815 звернень (0,1 відсотка);
  •   щодо висловлення вдячності посадовим особам – 773 звернення (0,1 відсотка);
  •   роз’яснення з питань соціального страхування – 653 звернення (0,1 відсотка);
  •   перевірки пенсій громадянам, які переїхали на постійне місце проживання за кордон, – 564 звернення (0,1 відсотка);
  •   отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 515 звернень (0,1 відсотка);
  •   з інших питань – 28 168 звернень (4,9 відсотка).

          Протягом січня – вересня 2023 року до органів Фонду надійшло 6 096 повторних звернень (1,1 відсотка загальної кількості звернень).

          У звітному періоді на особистих прийомах органами Фонду прийнято 15 654 відвідувачі (2,7 відсотка загальної кількості звернень). Крім того здійснюються виїзні прийоми громадян на підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання пенсіонерів. Прийнято на виїзних прийомах 4 382 громадянина (0,8 відсотка загальної кількості звернень).

          Протягом січня – вересня 2023 року до органів Фонду через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 53 250 звернень (9,3 відсотка загальної кількості звернень).

          Кількість електронних звернень у звітному періоді становить 186 753 (32,7 відсотка загальної кількості звернень), які надсилаються на адреси електронної пошти органів Фонду – 90 511 та через вебпортал електронних послуг Фонду – 96 242.

          Протягом січня – вересня 2023 року до органів Фонду звернулось 34 197 осіб з інвалідністю (6 відсотків загальної кількості звернень громадян), з них 8 457 особа з інвалідністю внаслідок війни, 410 осіб з інвалідністю з дитинства, 25 330 осіб з інвалідністю внаслідок інших причин; 23 411 (4,1 відсотка) ветеранів військової служби, 757 (0,1 відсотка) ветеранів праці, 3 499 (0,6 відсотка) учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, 10 206 (1,8 відсотка) учасників війни та бойових дій, 64 877 (11,3 відсотка) осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

          В органах Фонду продовжують роботу постійно діючі “гарячі” телефонні лінії та Контакт-центр Пенсійного фонду України з багатоканальною телефонною лінією. За звітний період 1 682 904 громадянина отримали консультаційну підтримку, в тому числі:

  •           через Контакт-центр Пенсійного фонду України – 445 458 громадян;
  •           через “гарячі” телефонні лінії в підвідомчих органах – 1 237 446 громадян.

 

background Layer 1