Пропустити навігацію

У жовтні до Контакт-центру Пенсійного фонду України надійшло понад 56 тисяч звернень громадян

Упродовж жовтня 2023 року консультантами Контакт-центру Фонду було опрацьовано 56 027 дзвінків. 
 
Здебільшого людей, які зверталися до Контакт-центру, цікавили питання:
  • порядку призначення та виплати житлових субсидій і пільг;
  • здійснення страхових виплат;
  • подання роботодавцями через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України заяв-розрахунків для оплати лікарняних;
  • виплати ветеранам війни разової грошової допомоги до Дня Незалежності України;
  • виплат додаткової грошової допомоги від Всесвітньої продовольчої програми ООН;
  • умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
  • порядку проходження ідентифікації;
  • виплати допомоги на поховання;
  • дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій; 
  • порядку призначення пенсій по інвалідності;
  • оформлення пенсійних посвідчень внутрішньо переміщеним особам;
  • оформлення е-лікарняних та е-трудових;
  • графіку роботи сервісних центрів та відділів обслуговування громадян.
 
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від мешканців м. Києва (21,6% загальної кількості звернень до Контакт-центру), Дніпропетровської (11,6%), Харківської (8,9%), Київської (5,9%), Полтавської (5,4%), Одеської (4,9%), Запорізької (4,2%), Львівської (3,7%), Донецької (3,5%). 
 
Нагадаємо, оператори Контакт-центру надають консультації:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
 
Номери телефонів Контакт-центру:
 
 
387770853 715097100661506 302080626271314526 n
background Layer 1