Підсумки роботи із запитами на публічну інформацію в апараті Пенсійного фонду України за 2023 рік
Протягом 2023 року до Пенсійного фонду України надійшло 2125 інформаційних запитів, з них: електронною поштою – 2 097, поштою – 28.
За категорією запитувачів найбільше запитів на інформацію надійшло від фізичних осіб – 1 759, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 274, юридичних осіб – 83, об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 7, представників засобів масової інформації – 2.
Із загальної кількості запитів на інформацію, отриманих у 2023 році, 1 677 (78,9%) – розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України в установленому порядку, 398 (18,7 %) – надіслано за належністю розпорядникам інформації для опрацювання, 42 (2 %) – перебуває на стадії опрацювання, у розгляді 8 (0,4 %) запитів відмовлено (згідно зі статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”) з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам.
За класифікацією змісту запитів на інформацію дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення – 2 025 (95,3 % загальної кількості).
Запитувачі, зокрема, звертались за наданням інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій;
- виплату пенсій через відділення АТ “Укрпошта” у період воєнного стану;
- можливість дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
- роз’яснення норм пенсійного законодавства (вислуга років, пільговий стаж, пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС);
- страховий стаж та розмір сплачених страхових внесків.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений законодавством.