Пропустити навігацію

Постанова Пенсійного фонду України № 3-3 від 24.02.2017 про розвиток інформаційних систем у 2017 році відповідно до завдань, визначених Стратегією модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року

Tryzub1

Правління Пенсійного фонду України

П О С Т А Н О В А

24.02.2017                          м. Київ                                      № 3-3

Про розвиток інформаційних систем

у 2017 році відповідно до завдань,

визначених Стратегією модернізації

та розвитку Пенсійного фонду України

на період до 2020 року

Заслухавши та обговоривши інформацію заступника Голови правління Пенсійного фонду України Машкіна В. Г. про розвиток інформаційних систем у 2017 році відповідно до завдань,  визначених Стратегією модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, правління Пенсійного фонду України відзначає.

З метою досягнення визначених Стратегією модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 р. № 672, завдань, протягом
2017 року основними напрямками розвитку інформаційних систем є:

впровадження централізованої підсистеми “Призначення та виплата пенсій” Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України (далі – централізована система);

розробка та впровадження технологій єдиної централізованої системи аналітики та управління фінансами у солідарній системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування;

удосконалення механізмів дистанційного обслуговування громадян з використанням веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, пенсійного посвідчення, яке одночасно є платіжною карткою, реалізація алгоритмів дистанційного контролю щодо здійснення пенсійних виплат, в т. ч. з використанням інтегрованої міжвідомчої інформаційно-телекомунікаційної системи “Аркан”.

Комісією з питань завершення впровадження електронних пенсійних справ на базі централізованих інформаційних технологій, яку утворено наказом Пенсійного фонду України від 15 листопада 2016 року № 160, було прийнято рішення про готовність до впровадження в промислову експлуатацію централізованої системи в частині використання алгоритмів призначення (перерахунку) та виплати пенсій. При цьому констатовано неможливість забезпечення стабільної роботи програмного забезпечення, одночасної міграції та збереження баз даних без модернізації центру обробки даних Пенсійного фонду України.

В січні 2017 року в Херсонській області розпочато процес міграції до централізованої системи даних із автоматизованої системи обробки пенсійної документації, за результатами якого відпрацьована технологія міграції баз даних, схвалено методику її проведення.

У лютому  поточного року до цього процесу долучились органи Пенсійного фонду України у Київській та Львівській областях, у березні планується проведення міграції даних у Вінницькій та Донецькій областях.

Для забезпечення впровадження централізованої системи необхідно модернізувати діючий центр обробки даних Пенсійного фонду України та створити резервний центр обробки даних, відповідну інфраструктуру для їх функціонування, оновити парк комп’ютерної техніки територіальних управлінь Пенсійного фонду України.

Необхідність подальшої модернізації реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування зумовлена створенням механізмів надання відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” інформації органам праці та соціального захисту населення, наповнення реєстру даними від фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування та державних реєстрів (систем), у яких міститься інформація про реєстрацію смерті особи або виїзд за кордон.

З 1 січня 2017 року набрали чинності положення Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” щодо видачі посвідчення застрахованої особи у вигляді електронної смарт-картки з візуальними персоніфікованими ознаками, що  забезпечує документування, збереження і використання індивідуальної інформації про набуті застрахованою особою права у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування, на якому може зберігатися інша інформація для забезпечення захисту прав застрахованих осіб на отримання коштів та послуг за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням.

Проект Порядку видачі посвідчення застрахованої особи розроблений Пенсійним фондом України та направлений на погодження Міністерству соціальної політики України. Відповідно у 2017 році необхідно реалізувати можливість створення технології обробки інформації для видачі посвідчення та їх обліку.

Враховуючи вищезазначене правління Пенсійного фонду України

ПОСТАНОВЛЯЄ:

  1. Інформацію заступника Голови правління Пенсійного фонду України Машкіна В. Г. про розвиток інформаційних систем Пенсійного фонду України у 2017 році відповідно до завдань, визначених Стратегією модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленій розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року № 672,  взяти до відома.
  1. Департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів (Малецький О. М.) в межах коштів, передбачених в бюджеті Пенсійного фонду України на 2017 рік, в строк до 1 квітня 2017 року забезпечити організацію робіт щодо:

модернізації центру обробки даних та створення резервного центру обробки даних Пенсійного фонду України;

оновлення парку комп’ютерної техніки територіальних управлінь Пенсійного фонду України;

технічного та консультативного супроводження процесу міграції в централізовану підсистему “Призначення та виплата пенсій” Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України даних з автоматизованої системи обробки пенсійної документації;

підтримки комплексної системи захисту інформації, взаємодії інформаційних систем відповідно до законодавства;

створення механізму надання з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування інформації органам праці та соціального захисту населення;

розробки та впровадження технологій єдиної централізованої системи аналітики та управління фінансами у солідарній системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування;

подальшої модернізації сервісів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, у тому числі з використанням пенсійного посвідчення, яке одночасно є платіжною карткою;

реалізації можливості створення технології обробки інформації для видачі посвідчення застрахованої особи та їх обліку.

  1. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови правління В. Г. Машкіна.

 

 

Голова правління                                                               О. Зарудний

background Layer 1