Звіт про результати проведення переговорної процедури закупівлі в управлінні Пенсійного фонду України в Корецькому районі Рівненської області
ЗВІТ
про результати
проведення переговорної процедури закупівлі
№ 1 від 26 січня 2015 року
1.1. Найменування. Управління Пенсійного фонду України в
Корецькому районі Рівненської області.
1.3. Місцезнаходження. вул. Старомонастирська,
область, 34700.
1.4. Посадові
особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я,
по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду
міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса). Волкошевич Світлана Антонівна, перший заступник начальника
управління Пенсійного фонду України в Корецькому районі в Рівненській області,
34700, вул.
Старомонастирська,
Корець, Рівненська
область, тел. (03651) 21876, E–mail: pfu9@meta.ua.
2.
Предмет закупівлі.
2.1. Найменування. Послуги поштові та кур’єрські, інші
(Виплата, доставка пенсій та допомоги на поховання) код ДК 016:2010 –
53.20.1.
2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
Виплата, доставка пенсій та допомоги на поховання.
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Корецький район Рівненської області.
2.4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2015
року.
3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.
3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася
інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.
3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування
переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого
органу з питань закупівель. 16.12.2014 ВДЗ № 151 (16.12.2014) за № 211902.
3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування
переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого
органу з питань закупівель. 16.12.2014
за № 211902/1.
3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції
за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на
веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. 22.12.2014 ВДЗ № 155
(22.12.2014) за № 217787.
3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати
проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі
Уповноваженого органу з питань закупівель.23.01.2015 ВДЗ № 175 (23.01.2015)
за № 020668.
4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури
закупівлі.01.12.2014
5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце). 03.12.2014 о 10.00 годині за адресою: вул. Старомонастирська,
Корець, Рівненська область, 34700.
6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на
додану вартість):
|
2000000,00 грн. |
|
Два мільйони гривень |
7.
Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
7.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. Українське
державне підприємство поштового зв’язку “Укрпошта” в особі
Рівненської дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку
“Укрпошта”.
7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника
податків. 22565760.
7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. вул. В.Чорновола,
області, 33028, тел. (0362) 224335.
8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в
договорі про закупівлю.19.01.2015, 2000000,00 грн. (Два мільйони гривень 00 копійок без ПДВ).
9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної
процедури закупівлі.
10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність
установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність
учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України
“Про здійснення державних закупівель”.
12.
Склад комітету з конкурсних торгів:
|
Волкошевич
Кушнір В.О. –
Лук’янчук
Трофимчук
Дулевич Т.В.– заступник начальника відділу виконання бюджету,
|
Перший заступник
начальника
управління,
голова комітету з конкурсних торгів
С. Волкошевич