Інформація щодо вакантної посади генерального директора Державного підприємства “Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України”, на яку оголошено конкурс
Станом на 17 березня 2015 року
Підрозділ
|
Посада
|
Основні вимоги
до кандидатів на посади
|
“Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України”
|
генеральний директор
|
Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста;
вільне володіння державною мовою;
стаж роботи на керівних посадах відповідного професійного спрямування не менше 7 років.
|
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі
на заміщення вакантної посади генерального директора Державного підприємства “Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України”
мають подати наступні документи:
1. заяву про участь у конкурсі;
2. копію документа, який посвідчує особу;
3. витяг з трудової книжки;
4. копії документів про вищу освіту за відповідною спеціальністю;
5 . заповнений особовий листок по обліку кадрів за формою 2-ОС;
6. фотокартку розміром 4 х 6 см;
7 . інформацію про досвід успішної роботи з управління підприємством;
8. довідку про стан здоров’я;
9. довідку про відсутність в особи судимості;
10. рекомендації та інші документи на його розсуд;
11. декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про засади запобігання та протидії корупції”
Документи приймаються протягом 30 днів з дня оголошення конкурсу за адресою: 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 9.
Інформація щодо порядку проведення конкурсу надається за телефоном: (044) 285-32-90.